دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب صوتی خرد و خاکشیر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی خرد و خاکشیر

کتاب صوتی خرد و خاکشیر اثر الکساندر همن، داستانی آموزنده را روایت می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی خرد و خاکشیر می‌شنویم:

درست پشت هتل یک تخته سنگ گردالی بود که من و خواهرم وقتی هیچ کار دیگری نبود، از آن بالا می‌رفتیم. از بالایش می‌توانستیم توده‌ی خانه‌های ییلاقی آن پایین را ببینیم و خرت و پرت اره‌های مدور، کبیدن چکش‌ها و هیاهو و اشتیاق کسانی را بشنویم که آمده بودند تعطیلات آخر هفته و دائماً داشتند خودشان را برای آینده‌ای آماده می‌کردند که در آن زندگی پر جنب و جوش و با موفقیت به انتها می‌رسید.

کلمات کلیدی: داستان صوتی، کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، داستان صوتی، کتاب گویا، دانلود کتاب صوتی اندروید، داستان کوتاه، دانلود رایگان کتاب صوتی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.