دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نرخ تبدیل چیست و چه جایگاهی در رشد کسب و کارهای اینترنتی دارد؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نرخ تبدیل چیست و چه جایگاهی در رشد کسب و کارهای اینترنتی دارد؟

کتاب نرخ تبدیل چیست و چه جایگاهی در رشد کسب و کارهای اینترنتی دارد؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به زبان ساده یکی از بهترین شاخص‌ها برای ارزیابی تأثیر و بازده کمپین‌های بازاریابی را شرح می‌دهد.

تا به حال فکر کرده‌اید که وقتی برای کسب‌وکارتان هزینه و تلاش می‌کنید چطور متوجه شوید که کارتان را درست انجام می‌دهید؟ معیار و نرخی وجود دارد که به شما می‌گوید چقدر توانستید در جذب مشتری‌هایتان موفق عمل کنید که نامش نرخ تبدیل است.

در بخشی از کتاب نرخ تبدیل چیست و چه جایگاهی در رشد کسب و کارهای اینترنتی دارد؟ می‌خوانیم:

به زبان ساده، نرخ تبدیل درصدی از بازدیدکنندگان وب‌سایت یا صفحه فرود شما هستند که تبدیل می‌شوند (یعنی عمل مورد نظر شما را انجام می‌دهند). بسته به اهداف شما در کسب‌وکار، «تبدیل» تقریباً می‌تواند هر چیزی باشد، اما متداول‌ترین انواع آن از این‌قرار است:

- انجام خرید؛
- تکمیل و ارسال یک فرم (فرم تماس، فرم تولید مشتری راغب و موارد مشابه)؛ 
- تماس با شرکت شما؛
- استفاده از سیستم گفتگوی آنلاین وب‌سایتتان؛
- فعال‌سازی یک اشتراک (پولی یا رایگان، مثل اشتراک در خبرنامه هفتگی)؛ 
- ثبت‌نام در وب‌سایت و فعال‌سازی حساب کاربری؛
- دانلود یک آیتم (یک نرم‌افزار آزمایشی، کتاب الکترونیکی، اپ موبایل و موارد مشابه)؛ 
- استفاده از چیزی (مثلاً ویژگی‌های جدید یا پیشرفته یک نرم‌افزار یا اپ یا حتی استفاده از نرم‌افزار یا اپ شما برای یک مدت مشخص)؛ 
- ارتقای خدمات دریافتی (مثلاً ارتقای پلن معمولی به حرفه‌ای)؛ 
- تعامل بیشتر با سایت (افزایش زمان حضور در وب‌سایت، مراجعات بیشتر، بازدید از تعداد صفحات بیشتری از سایت و موارد مشابه). 
اعمال و رفتارهای تبدیل‌کننده‌ی متعدد دیگری هم وجود دارد، اما همین موارد می‌تواند به خوبی مفهوم «تبدیل» را روشن کند. اساساً تبدیل یک عمل قابل سنجش است که یک مشتری بالقوه را به سمت تبدیل‌شدن به یک مشتری بالفعل سوق می‌دهد.

کلمات کلیدی: نرخ تبدیل سایت، محاسبه نرخ تبدیل، بهینه سازی نرخ تبدیل، نرخ تبدیل چیست، تجارت الکترونیک، آموزش تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیک در ایران، مهارتهای لازم در تجارت الکترونیک، عوامل موفقیت تجارت الکترونیک، دانلود کتاب تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیکی، تجارت اینترنتی، تجارت در اینترنت، تجارت آنلاین،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.