دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فلسفه ذهن یک سوفی ورزشکار

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فلسفه ذهن یک سوفی ورزشکار

کتاب فلسفه ذهن یک سوفی ورزشکار اثر بهار بیگلری، اثری برای اندیش‌ورزان می‌باشد. اهمیت فلسفه در تمام موقعیت‌های زندگی غیر قابل انکار است. ورزش و اندیشه‌ها، موقعیت‌هایی از زندگی هستند که پیگیری علوم فلسفی در آن‌ها کم تأثیر نیست. یکی از ویژگی‌های این اثر ایجاد نتایج برای دسته‌ای از اندیشه‌های بی‌پاسخی می‌باشد که گاه و بی‌گاه ذهن را مشغول خود داشته و سکوی پرتاب افکار به ناکجا آبادها می‌شوند.

در بخشی از کتاب فلسفه ذهن یک سوفی ورزشکار می‌خوانیم:

هدف کلی تشکیل جهان هستی و تکامل حرکت انسان و بزرگ‌ترین چالش فلسفی موجود این جهان، طرح همین سؤال است که هدف از این جهان چیست؟ سؤالی که گوشه‌ای از پاسخش در هدف کلی ورزش نهفته است. هدف یا ماهیت کلی ورزش تناسب و تعادل در اندام می‌باشد که این تناسب در اندام سر نیز افکار و اندیشه‌های تعادل‌آمیز مغز را تقویت و زندگی انسان را در پس خود ارزش خواهد داد.

ارزش کلی ورزش، زندگی و تکامل چیزی است که باید در آن به مهارت رسید و از طریق آن مهارت، هنر کامل‌تر شدن را به هنر زندگی بدل ساخت. فلسفه وجودی ورزش، زیستن برای کسب آرامش در دنیایی واقعی است. دنیایی که نه از سر خیال‌پردازی و غیر واقعی بودن بلکه از حقیقتی می‌آید که سرشت و سرنوشت را با هم ترکیب کرده و سرگذشتی نیک را به ارمغان می‌آورد.

کلمات کلیدی: فلسفه چیست pdf، هدف فلسفه، فلسفه، روانشناسی ورزشی pdf، کتاب روانشناسی ورزشی pdf، دانلود رایگان کتاب روانشناسی ورزشی، اهمیت روانشناسی در ورزش، راز موفقیت در مسابقات ورزشی، کتاب اطلاعات ورزشی، متن موفقیت در ورزش، علل موفقیت یک ورزشکار، روانشناسی ورزشی چیست؟،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.