دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فروش اپلیکیشن در روزهای کرونایی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فروش اپلیکیشن در روزهای کرونایی

کتاب فروش اپلیکیشن در روزهای کرونایی نوشته‌ی یونس پیری، در ابتدا شما را با فروش و اصول آن آشنا می‌کند.

سپس با چگونگی ساخت اپلیکیشن و نحوه‌ی قیمت‌گذاری، همچنین فروش آن آشنا خواهید شد تا بتوانید از شرایط موجود استفاده لازم و به صرفه‌ای را داشته باشید و بیشتر از این متضرر نشوید.

در روزهای کرونایی کسب و کار‌هایی که دارای فروش‌های مجازی بودند و یا دارای اپلیکشن موفق‌تر بودند نسبت به کسب و کارهایی که این فرصت را نداشته‌اند، به سود قابل توجهی دست یافتند.

در بخشی از کتاب فروش اپلیکیشن در روزهای کرونایی می‌خوانیم:

در هر فروشی که اتفاق می‌افتد در پشت آن فروش یک استراتژی به کار رفته است و می‌توان گفت فروش بدون استراتژی بی‌معنی و بی‌فایده است.

استراتژی کلمه‌ای یونانی است و معنی آن راه و مسیری است که فرماندهان جنگی آن مسیر را تعیین می‌کنند و لشگریان را از آن مسیر به هدف خود می‌رساندند. در فروش هم همین اتفاق رخ خواهد داد، مدیر مجموعه (مدیر فروش) راهی را انتخاب خواهد کرد برای رسیدن به هدف (فروش بیشتر) و آن مسیر را استراتژی فروش می‌گوییم.

کلمات کلیدی: نحوه فروش اپلیکیشن، تجارت الکترونیک، تعریف تجارت الکترونیک، انواع تجارت الکترونیک، مزایا و معایب تجارت الکترونیک، مقاله در مورد تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیک pdf، تجارت الکترونیک چیست pdf، انواع تجارت الکترونیک، محدودیت های تجارت الکترونیک، مزایای تجارت الکترونیک برای جامعه، تاریخچه ی تجارت الکترونیک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.