دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ماه گرفتگی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ماه گرفتگی

کتاب ماه گرفتگی به قلم محمدحسین روشناس مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که با بیانی ساده و دلنشین روایت شده‌.

در بخشی از کتاب مجموعه داستان‌های کوتاه ماه گرفتگی می‌خوانیم:

صدای دور شدن پاهای خواهرم را می‌شنیدم، که از اتاقم فاصله می‌گرفت. فورا پنجره را بسته و میزم را مرتب می‌کردم. چشمم به گل‌های رز قرمز رنگ روی طاقچه افتاد، که در گلدان قدیمی و سفالی عتیقه مادرم قرار داشت. این گل‌های رز زیبا مرا به یاد دختری می‌انداخت که عاشقش بودم و از قضا قرار بر این شده بود که آن شب او نیز برای جشن به عمارت پدربزرگم بیاید. ناگهان قندی در دلم آب شد. شیرینی بی‌پایانی در وجودم حس می‌کردم. خوشحال بودم و برای دیدنش و رسیدن به روستا لحظه شماری می‌کردم.
باران همچنان می‌بارید؛ آماده رفتن شدیم، در مسیر تمام فکر و ذهنم آن دختر شده بود. نامش ماریا بود. دختری لاغر و جذاب با چشم و موهای مشکی و بینی کوچک قلمی، تمام این چیزها بود که مرا شیفته او ساخته بودند. او همه‌ی دنیای من شده بود.

کلمات کلیدی: داستان کوتاه، داستان عاشقانه، دانلود مجموعه داستان، داستان ایرانی، دانلود داستان کوتاه، داستان فارسی، داستان های کوتاه، مجموعه داستان، مجموعه داستان کوتاه، دانلود داستان ایرانی، داستان کوتاه عاشقانه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.