دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب منطقه بندی اراضی کشاورزی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب منطقه بندی اراضی کشاورزی

کتاب منطقه بندی اراضی کشاورزی نوشته اسماعیل پورکاظم شامل مجموعه‌ای از مطالب علمی کاربردی در زمینه کشاورزی است که در قالب مقالات ارائه گردیده‌اند. تمامی مقالات فوق الذکر قبلاً در مجلات تخصصی منتشر گردیده ولیکن اینک با تصاویر رنگی و به صورت مجموعه‌ای با عنوان «منطقه بندی اراضی کشاورزی» در اختیار علاقمندان حیطه کشاورزی و محیط زیست از جمله دانشجویان، کار‌شناسان، پژوهندگان و کاربران قرار می‌گیرد.

مطالب مزبور شامل مجموعه‌ای از آخرین دستاوردهایی است که از سایت‌های معتبر علمی جمع آوری، ترجمه و تدوین گردیده‌اند و عبارتند از:

1) منطقه بندی اراضی کشاورزی
۲) کشاورزی نوبتی
۳) پرماکالچر
۴) هیوج کالچر
۵) آگروفورستری و امکان بکارگیری آن در ایران
۶) پلاستیکالچر
۷) اصلاح سبزیجات برای مقاوم سازی آن‌ها به شرایط محیطی
۸) دوره آموزشی بین المللی کشاورزی پایدار

کلمات کلیدی: کشاورزی در ایران، منطقه بندی اراضی کشاورزی، خاک و آب، زراعت و کشاورزی، زراعت و باغبانی، کشاورزی، مقالات کشاورزی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.