دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان pdf کتاب مفاهیم Java و Active-x

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مفاهیم Java و Active-x

- جاوا: یک زبان برنامه‌نویسی شئ‌گراست که شرکت سان مایکروسیستمز آن را ابداع کرده‌است. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می‌توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم عاملی اجرا کرد. برنامه‌های جاوا به صورت کدهای بیتی همگردانی (کامپایل) می‌شوند. که مانند کد ماشین هستند و به ویژه وابسته به سیستم عامل خاصی نمی‌باشند. - اکتیواکس: تکنولوژی مایکروسافت برای استفاده امکانات برنامه‌ای در برنامه دیگر . فایلهای اکتیواکس غالباً بصورت «ocx.*» ذخیره می‌شود ولی در برخی مواقع فایلهای اکتیواکس بصورت exe و dll نیز یافت می‌شود.

کلمات کلیدی: سیستم عامل، رایانه، ماشین، کد ماشین، اکتیواکس، تکنولوژی، مایکروسافت، تکنولوژی مایکروسافت، فایل، جاوا، زبان برنامه نویسی، برنامه نویسی، برنامه نویسی شی گرا، مدیریت، حافظه، برنامه، سیستم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.