دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چاکرا درمانی (درمان از طریق مراکز انرژی)

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چاکرا درمانی (درمان از طریق مراکز انرژی)

کتاب چاکرا درمانی (درمان از طریق مراکز انرژی) نوشته‌ی شلیلا شارامون و بودو جی. باجینسکی، به شما می‌آموزد که چگونه می‌توانید نیروهای درونی‌تان را آزاد کنید و از توانایی‌های ویژه خود بهره ببرید. این کتاب تمرین‌هایی ساده و کاربردی برای فعال‌سازی چاکراها دربردارد.

تابه‌حال چیزی درمورد بدن اتری، اختری، ذهنی و روحانی شنیده‌اید؟ هیچ می‌دانید که چهار بدن انرژی وجود دارد و هرکدام کارکردهای متفاوتی دارند؟ از ساختار و کاربرد چاکراها اطلاع دارید؟ آیا می‌دانید که می‌توان چاکراها را پاک‌سازی و فعال کرد؟ در کتاب چاکرا درمانی (درمان از طریق مراکز انرژی) (The Chakra Handbook) با این موارد و بسیار بیشتر از این‌ها آشنا خواهید شد.

در بخشی از کتاب چاکرا درمانی (درمان از طریق مراکز انرژی) می‌خوانیم

در این کتاب روش‌های متعددی برای هماهنگی و بازشدن چاکراها بیان شده است. می‌خواهید بدانید که آیا چاکراهایتان بسته و یا از تعادل خارج شده است، و اگر این‌طور به نظر می‌رسد کدام‌یک از چاکراها چنین وضعیتی را دارند. بدون داشتن این اطلاعات خاص هم می‌توانید روش‌های درمانی‌ای که شرح داده شده است را به کار ببرید و به آسانی چاکراها را هماهنگ سازید _ در هر صورت یک روش درمانی کل‌نگر پیشنهاد شده است. با وجود این اگر در وضعیتی هستید که تشخیص داده‌اید دو تا از چاکراها بیشتر از چاکراهای دیگر نیاز به درمان دارند، می‌توانید به‌طور همزمان به آن‌ها توجه لازم داشته باشید.

کلمات کلیدی: فعال سازی چاکراها، تمرین پاکسازی چاکراها، انرژی درونی، آزادسازی انرژی، چگونه انرژی درمانی کنیم، هفت چاکرای اصلی بدن، انرژی درمانی، چاکراهای بدن،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.