دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هیس! فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هیس! فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو

کتاب هیس! فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو نوشته‌ی برایان تریسی، به شما کمک می‌کند تا عادات بد خود را ترک کنید و با رها کردن تنبلی و عادات بد به سوی اهداف و زندگی ایده‌آل خود نزدیک شوید.

برایان تریسی در کتاب هیس! فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو معتقد است امروزه همگان در پرسرعت‌ترین، شتاب‌انگیزترین و غیرقابل پیش‌بینی‌ترین دوران تاریخ بشریت زندگی می‌کنند. این تغییر سریع اغلب حواس شما را پرت می‌کند، به شما احساس عدم امنیت خاطر می‌دهد، انگیزه‌هایتان را می‌گیرد. در نتیجه از سرعت خود می‌کاهید، در گوشه‌ای می‌نشینید و کار چندانی صورت نمی‌دهید.

با خواندن این کتاب از قرار گرفتن خود در این موقعیت آگاه می‌شوید و با کمک گرفتن از راهکارهای کلیدی این کتاب، قفل رخوت، خمودگی و بی‌انگیزه بودن را می‌شکنید و با سرعتی باورنکردی به سمت اهداف خود حرکت می‌کنید.

در بخشی از کتاب هیس! فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو می‌خوانیم:

شاید بزرگ‌ترین کشف بشر در تاریخ این موضوع باشد که ما تبدیل به آن چیزی خواهیم شد که در موردش مدام فکر کنیم و این موضوع بر اساس فلسفه و روانشناسی کاملاً اثبات ‌شده است.

همان‌طور که "رالف والدو امرسون" می‌گوید: "یک مرد آن چیزی خواهد شد که در تمام روز به آن فکر کرده است." همچنین در کتاب مقدس نیز به این موضوع اشاره‌ شده است: "او همان چیزی خواهد شد که در قلبش به آن فکر کرده است."

کلمات کلیدی: موفقیت در زندگی، رسیدن به هدف، رسیدن به خوشبختی، روشهای موفقیت، اسرار موفقیت، Brian Tracy، Just Shut Up And Do It، 7 steps to conquer your goals، موفقیت شخصی، کتاب حرف نزنید عمل کنید، کتاب ساکت شو و انجامش بده، کتاب فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو، کتاب فقط ساکت شو و کارت رو انجام بده، کتاب فقط ساکت شو و انجامش بده، کتاب حرف بی حرف فقط عمل کن، کتاب حرف نزن عمل کن،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.