دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب زلزله‌های بزرگ جهانی و پیامدهای غیرقابل جبران آن

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب زلزله‌های بزرگ جهانی و پیامدهای غیرقابل جبران آن

کتاب زلزله‌های بزرگ جهانی و پیامدهای غیرقابل جبران آن نوشته‌ی سید مقداد یوسفی کنعانی، سعی بر استفاده و بیان تجربیات زلزله‌های بزرگ در جهت بهبود ساخت سازه‌ها و به حداقل رساندن تلفات و خسارات زلزله‌های احتمالی بعدی داشته است.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه زلزله‌شناسی و راه‌های های مقابله با آن اما تا سال 2020 بشر موفق به پیش‌بینی زلزله نشده است. زلزله‌های بزرگ درس‌های خوبی به جامعه مهندسی زلزله در رابطه با ضعف‌هایی که در طراحی و اجرا سازه می‌باشد داده است. به خصوص در اجرای ساختمان‌ها که مهندسین متوجه شدن ضعف در اجرا می‌تواند چه آسیب‌های غیرقابل تصوری و غیر قابل جبرانی را برای ساختمان به جا بگذارد مانند زلزله نورتریج، زلزله مکزیک و غیره و در کنار مهندسین درس خوبی به تمام جهانیان در جهت مقابله با آن می‌دهد.

در بخشی از کتاب زلزله‌های بزرگ جهانی و پیامدهای غیرقابل جبران آن می‌خوانیم:

به طور متوسط در سراسر جهان سالانه دست کم یک زلزله بیش از 8 ریشتری رخ می‌دهد. به عنوان مثال در سال 2008 هیچ زلزله بالای 8 ریشتری رخ نداد، اما در سال 2007 میلادی 4 زلزله 8 ریشتری رخ داد. ویران کننده‌ترین زلزله‌ها معمولا در مناطق پرجمعیت رخ داده‌اند که می‌تواند هزینه‌های اقتصادی فاجعه را بالا ببرد. زلزله سال 2011 ژاپن نیز به عنوان یکی از پرهزینه‌ترین فجایع تاریخ بشریت شناخته می‌شود.

کلمات کلیدی: زلزله های بزرگ جهان، زمین لرزه های بزرگ جهان، مرگبارترین زلزله های جهان، بزرگترین زلزله ژاپن، زلزله، پیامد زلزله، پیامدهای زلزله، اتفاقات بعد از زلزله، پیامد های زلزله چیست، پیامدهای زمین لرزه، ضررهای زلزله، اثرات زلزله چیست، مقاله در مورد زلزله pdf، تحقیق در مورد زلزله pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.