دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تعبیر خواب روانشناسی آناتومی بدن انسان - جلد اول

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تعبیر خواب روانشناسی آناتومی بدن انسان - جلد اول

کتاب تعبیر خواب روانشناسی آناتومی بدن انسان - جلد اول نوشته‌ی زهرا رئیسی، به بررسی اعضای بدن مختلفی که در خواب‌های خود می‌بینید از دیدگاه روانشناسی می‌پردازد.

بسیار اتفاق می‌افتد که اعضای بدن موضوع اصلی رؤیای ما قرار بگیرند و با اشکال و ایرادات متفاوت، توجه ما را به خود جلب کنند. بدنی که در رؤیا مشاهده می‌کنیم سمبلی از نیرو‌های روانی ما است. 

 اگر مشکلی را در بدن خود مشاهده کنید، استعاره‌ای از یک ناراحتی یا مشکل فکری یا نقص است که در درونیات و روان خود احساس می‌کنید. این نقص‌ها می‌توانند صرفاً در اثر احساس محدودیت یا ترس به وجود آمده باشند. 

هر یک از اعضای بدن، کار متفاوتی را انجام می‌دهند و نقص یا تغییری که در آن‌ها مشاهده می‌کنید اشاره به یکی از کارکرد‌های فکری و روانی شما دارند. نقص‌ها یا بیماری‌هایی که در خواب تجربه می‌کنید نشانگر ترس و نگرانی شما از ضعف‌های روانی به وجود آمده در زندگی بیداری هستند. 

در بخشی از کتاب تعبیر خواب روانشناسی آناتومی بدن انسان - جلد اول می‌خوانیم:

تعبیر خواب اندام دست انسان

دست‌ها می‌توانند در خواب، در اشکال و موقعیت‌های گوناگونی ظاهر شوند و به عنوان یک سمبل، توجه ما را جلب کنند. از گذشته‌های دور، دست‌ها و نحوه‌ی طراحی آن‌ها در علم نقاشی نیز دارای مفاهیم بخصوصی بوده است و حالات مختلف دست در فرهنگ عمومی، تبدیل به یک سری سمبل‌های بسیار پر کاربرد شده است که همه‌ی ما گاها با آن‌ها رو به رو شده‌ایم یا از آن‌ها برای رساندن یک منظور استفاده کرده‌ایم.

کلمات کلیدی: انواع خواب در روانشناسی، کتاب تعبیر خواب، کتاب قواعد تعبیر خواب، قواعد تعبیر خواب، تعبیر خواب، دانلود تعبیر خواب، لیست تعبیر خواب، تعبیر خواب جامع pdf، اصول تعبیر خواب، تعبیر خواب pdf، کتاب تعبیر خواب pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.