دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تعبیر 50 خواب با موضوعات رمانتیک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تعبیر 50 خواب با موضوعات رمانتیک

کتاب تعبیر 50 خواب با موضوعات رمانتیک نوشته‌ی زهرا رئیسی، شامل 50 گزارش خواب در مورد خواستگاری، ازدواج و معشوق است.

در بخشی از متن کتاب تعبیر 50 خواب با موضوعات رمانتیک می‌خوانیم:

محیط خونه و آدم‌های عالم خواب، نماد قدرت‌های روانی شما و فضای فکریتون هستن. ازدواج نماد این هست که هدف و تعهدات جدیدی درون زندگی پیدا کردید و قصد دارید مستقل تر فکر کنید و تصمیم بگیرید. اما انرژی‌های منفی درون خونه، نماد یک سری انرژی‌های منفی عمیق تر هستن که دارن خودنمایی می‌کنن، این انرژی‌ها ممکنه حتی از زندگی‌های قبلی با شما همراه شده باشن و در قالب یک سری ترس یا عادت‌های ناسالم خودنمایی کنن و سعی داشته باشن آرامش شما رو از بین ببرن. به هر صورت این خواب هشداری از جانب روح شما هست در مورد این که وقت رو به رو شدن با این ترس‌ها و پاکسازی روحتون از انرژی‌های اضافه است. این اتفاق زمانی که به خودشناسی و شناخت روح و روانتون ادامه بدید و راجب ذات انسان بیشتر فکر کنید رخ میده و باعث میشه که این مرحله رو هم پشت سر بذارید.

کلمات کلیدی: کتاب تعبیر خواب pdf، تعبیر خواب جامع pdf، قواعد تعبیر خواب، تعبیر خواب، دانلود تعبیر خواب، لیست تعبیر خواب، تعبیر خواب ازدواج، اصول تعبیر خواب، تعبیر خواب pdf، تعبیر خواب خواستگاری، تعبیر خواب معشوق، کتاب تعبیر خواب، کتاب قواعد تعبیر خواب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.