دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تعبیر خواب شخصیت‌ها - جلد دوم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تعبیر خواب شخصیت‌ها - جلد دوم

کتاب تعبیر خواب شخصیت‌ها - جلد دوم نوشته‌ی زهرا رئیسی، به بررسی تعدادی از سمبل‌های شخصیتی که می‌توانند در خواب‌ها ظاهر شده و ذهن و فکر افراد رویابین را به خود مشغول کنند، می‌پردازد.

تعبیر خواب روانشناسی تنها یکی از روش‌های مختلف مطالعه‌ی خواب‌ها است. هدف از این شیوه‌ی مطالعه‌ی خواب، بررسی سمبلیک خواب‌ها در جهت رفع ایرادات روانی و گرفتن تصمیمات روشن‌تر و منطقی‌تر برای اتفاقات پیش رو می‌باشد. این شیوه‌ی مطالعه مبتنی بر پیشگویی آینده نیست هر چند با بررسی خواب‌ها می‌توان نتایج تصمیماتی که هم اکنون در پیش داریم را تا حدی سنجید.

در بخشی از کتاب تعبیر خواب شخصیت‌ها - جلد دوم می‌خوانیم:

تعبیر خواب استاد و معلم

استاد و معلم در خواب، نشانگر درس‌های جدیدی است که در زندگی خود در حال فراگیری هستید. ممکن است در خواب، هر فردی را در حال تدریس مشاهده کنید، حتی فردی که در دنیای واقعی یک استاد نیست. چنین خواب‌هایی با توجه به فضا و مکانی که در آن حاضر می‌شوید و صحبت‌هایی که رد و بدل می‌شود، معنای بخصوصی نیز به خود می‌گیرند. برای این که دلیل حضور دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به آن‌ها، چه احساس، فکر یا خاطره‌ای را برای شما زنده می‌کند؟ درسی که از این افراد می‌گیرید، چگونه می‌تواند به شما کمک کند تا از چالش‌های فعلی خود در زندگی بیداری عبور کنید؟

کلمات کلیدی: انواع خواب در روانشناسی، اصول تعبیر خواب، تعبیر خواب pdf، کتاب تعبیر خواب pdf، تعبیر خواب جامع pdf، کتاب تعبیر خواب، کتاب قواعد تعبیر خواب، قواعد تعبیر خواب، تعبیر خواب، دانلود تعبیر خواب، لیست تعبیر خواب، کتاب تعبیر خواب روانشناسی شخصیت‌ها، دانلود pdf کتاب تعبیر خواب شخصیت‌ها، کتاب تعبیر خواب شخصیت‌ها pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.