دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رد نظریه داروین

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رد نظریه داروین

از اوایل قرن بیستم میلادی در غرب چیزی به وجود آمد که میتوانیم آن را نادانی تکامل بنامیم. نظریه ی تکامل که داروین به آن فراخواند تکانی شدید در تمام زمینه های حیات اروپایی ایجاد کرد و این تاثیر تنها به دانش زیست شناسی منحصر نماند، دانشی که داروین تحقیقات خود را در چارچوب آن منحصر می نمود.

بدین گونه که این نظریه (هرچند زمینه ی پژوهش آنرا در چارچوب زیست شناسی منحصر نمایی) با القائات خطرناک خود که میدان وسیعی از فکر و اعتقاد را در برگرفت از این چارچوب فراتر رفت کما اینکه کسانی بودند که از این القائات بصورت کامل و هدفمند برای تخریب برخی از مفاهیم رایج و جایگزین کردن مفاهیمی دیگر به جای آن بهره گرفتند، القائاتی که به اهداف گروه معینی از مردم خدمت مینمود و به این ترتیب القائات این نظریه و تاثیرات آن تا میدان عقیده و همچنین سیاست و اقتصاد و اجتماع و اخلاق و هنر و فکر توسعه یافت ... درحالیکه تمامی این موارد از میدان های قانون گذاری و تشریع است.

کلمات کلیدی: تکامل انسان، نظریه تکامل داروین، تکامل و فرگشت، زیست شناسی، پیدایش انسان، نظریه داروین، نظریه تکامل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.