دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شش اشتباه بزرگ داوطلبان شرکت کننده در آزمون‌های استخدامی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شش اشتباه بزرگ داوطلبان شرکت کننده در آزمون‌های استخدامی

کتاب شش اشتباه بزرگ داوطلبان شرکت کننده در آزمون‌های استخدامی نوشته‌‌ی سید محمد علوی، به بررسی راهکارهایی برای دستیابی به موفقیت در این آزمون‌ها می‌پردازد.

یکی از شانس‌های موفقیت جوانان برای یافتن شغل و یا حداقل می‌توان گفت یکی از گزینه‌هایی که خود جوانان عزیز برای موفقیت خیلی روی آن حساب بازکرده‌اند آزمون‌های استخدامی  می‌باشد که معمولاً در بازه‌های زمانی مختلف برگزار می‌شود.

قاعدتاً کسانی که در این آزمون‌ها ثبت نام می‌نمایند می‌بایست از قبل نسبت به آماده‌سازی خود برای برگزاری یک آزمون رقابتی نسبتاً پرفشار که غالباً در روزهای جمعه برگزار می‌شود و شباهت خیلی زیادی به آزمون سراسری دارد اقدام کنند.

بعید است بتوان در آزمون‌های استخدامی بدون آمادگی قبلی به موفقیت رسید، یعنی اگر فکر می‌کنید که صرفاً در آزمون ثبت نام کنید و در روز آزمون هم فقط یک شرکت کننده باشید تا با بخت و اقبال به موفقیت برسید تقریباً محال است که چیز خاصی عایدتان شود.  پس باید خودتان را آماده کنید تا به موفقیت برسید و یا حداقل شانس موفقیت خودتان را بیشتر و بیشتر کرده باشید.

کلمات کلیدی: آزمون های استخدامی، استخدام، شرایط آزمون استخدامی، آزمون استخدامی چیست، گزینش استخدامی چیست، علل رد شدن در گزینش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.