دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی جوکر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی جوکر

کتاب صوتی جوکر داستان کوتاهی به قلم چل آسکیلدسن، نویسنده‌ی مطرح نروژی است.

چِل آسکیلدسِن در 30 سپتامبرِ 1929 در شهرِ ماندال واقع در کشورِ نروژ زاده شد. پدرش کلانترِ شهرِ ماندال بود و بعدها مَناصِبِ دیگر فرهنگی و سیاسی بر عهده گرفت. در طولِ جنگِ جهانیِ دوم دو بار زندانی شد تا سرانجام در 1944 به سوئِد گُریخت. 

اولین مجموعه داستانِ آسکیلدسن تحتِ عنوانِ از حالا به بعد تو را تا خانه همراهی خواهم کرد در 1953 به چاپ رسید و به سببِ محتوایِ جنسی آن غوغایی به پا کرد. از 1955 تا 1976 فقط رُمان نوشت و از 1982 تا کنُون صرفا به تألیف و نشرِ داستان‌های کوتاه متمرکز بوده است که او را به برجسته‌ترین نویسنده‌ی داستانِ کوتاه در نروژ مبدل ساخته‌اند و به بیش از بیست زبان در سراسر دنیا ترجمه و منتشر شده‌اند. 

او را از نویسندگانِ چیره‌دستِ مینیمال می‌دانند که با کمترین واژگان بیشترین معانی و جهان‌های روایی پیچیده را خلق می‌کند و با طنزی تلخ تنهاییِ انسانِ مدرن، پوچی، کُهولت و مرگ را دستمایه‌ می‌سازد. 

داستان‌های او پیرنگ‌های ساده و بی‌آلایش دارند امِا رازآلودگی خفته در بسترِ آن‌ها مشارکتِ فعالِ مخاطب را در تکمیل و ساختِ مفهوم غایی طلب می‌کنند. فضای داستان‌های او محیط‌های روزمره و خانگی هستند، با پرسوناژهای اندک و زبانی ساده، بی‌پرده و روشن. تبحر او در استفاده از زبان چنان است که آن چه می‌گوید و آن چه درباره‌اش سکوت می‌کند، ارزشی برابر دارند.

کلمات کلیدی: دانلود رایگان کتاب صوتی، داستان کوتاه، داستان صوتی، کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، داستان صوتی، کتاب گویا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.