دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اتوبوس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اتوبوس

کتاب اتوبوس داستان کوتاه طنزی درباره‌ی روستایی است که مردمش از روزگار گذشته به دو گروه جدا تقسیم شده‌اند و همیشه با هم اختلاف دارند. با ورود اتوبوسی به این روستا، جدال و دعوا بین مردم به اوج خود می‌رسد.

در بخشی از کتاب اتوبوس می‌خوانیم:

هنوز صحبت‌های حشمت خان تمام نشده بود که مسافران اتوبوس، یاشاری را دیدند که ایستاده، اسب‌های متصل به گاری‌اش را طوری می‌راند که انگار قصد برنده شدن در مسابقات کشوری اسبان تندرو را دارد؛ مسافران گاری به خاطر سرعت بیش از حد و غیرمعمول اسب‌ها، مدام به بالا و پایین پرتاب می‌شدند و با هر بار بالا رفتن، سرهایشان با شدت به هم برخورد می‌کرد و با هربار پایین آمدن، نشمین‌گاهشان با میخ‌های بیرون زده از کف گاری سلام می‌دادند و صدای ناله‌های آن بینوایان هم به هوا برمی‌خواست.

علی رغم تلاش‌های نامنکر یاشار، حشمت خان با یک بوق بلند که فقط قصد مسخره کردن یاشار را داشت، اتوبوسش را شانه به شانه‌ی یاشار قرار داد. همه‌ی مسافران اتوبوس، سرهایشان را از پنجره‌ها بیرون کرده و نظاره‌گر این مسابقه‌ی ناجوانمردانه و نامساوی شدند و به تلاش بی‌حاصل یاشار می‌خندیدند؛ اما نرگس با نگاهی مملو از غم به مرد سوار بر اسب سفیدش نگاه می‌کرد و در دل از خدا می‌خواست برنده‌ی این مسابقه یاشار باشد؛ اما دیری نپایید که حشمت خان با زدن چند بوق مکرر، یاشار و گاری‌اش را پشت سر گذاشت.

کلمات کلیدی: داستان طنز، دانلود داستان طنز، داستان جالب، کتاب طنز، طنز، دانلود داستان تاریخی، کتاب تاریخی، کتاب تاریخی، داستان اجتماعی، دانلود داستان اجتماعی، داستان ایرانی، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، pdf داستان رایگان، دانلود رایگان کتاب، دانلود رایگان کتاب pdf، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل، داستان کوتاه اتوبوس، دانلود داستان، دانلود داستان اتوبوس، دانلود داستان کوتاه اتوبوس، دانلود داستان کوتاه اتوبوس برای اندروید، دانلود داستان کوتاه اتوبوس برای ایفون، دانلود داستان کوتاه اتوبوس پی دی اف، دانلود داستان کوتاه طنز اتوبوس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.