دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تعبیر 50 خواب با موضوع کابوس و موقعیت‌های منفی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تعبیر 50 خواب با موضوع کابوس و موقعیت‌های منفی

کتاب تعبیر 50 خواب با موضوع کابوس و موقعیت‌های منفی نوشته‌ی زهرا رئیسی، به بررسی 50 گزارش خواب می‌پردازد. این گزارشات از طریق عموم جامعه و صفحات اینترنتی جامعه شده و با رویکرد تعبیر خواب روانشناسی، به بررسی و تفسیر آن ها پرداخته شده است.

تعبیر خواب روانشناسی تنها یکی از علوم مربوط به مطالعه‌ی خواب می‌باشد و نمی‌توان به واسطه‌ی این علم، شیوه‌ی‌های دیگر تعبیر خواب را زیر سوال برد.

در بخشی از کتاب تعبیر 50 خواب با موضوع کابوس و موقعیت‌های منفی می‌خوانیم: 

کابوس‌ها معمولا محتوای جالبی ندارن اما رایجن و این ویژگی رو دارن که ذهن ما رو به خودشون مشغول می‌کنن. اما این خواب‌ها لزوما به این معنی نیستن که بنا هست اتفاق بدی برای بیننده‌ی خواب بیوفته. اغلب این خواب‌ها در نتیجه‌ی مواجهه‌ی ما با یک انرژی منفی یا حقیقت تلخ دیده میشن. درک معنی همچین خواب‌هایی به ما کمک می کنه تا ذات اتفاقات و مسیرهای پیش روی خودمون رو بشناسیم. روح یا ناخودآگاه ما از طریق این خواب‌ها معمولا هشدار می‌ده که با انرژی‌ها یا افکار منفی، به شکل صحیحی مواجهه داشته باش و آناتومی این انرژی‌های منفی رو بشناس. بی‌گدار به آب نزن و مسیری رو انتخاب کن که کمکت کنه رشد کنی و به تکامل برسی. روح ما به ضرر ما کار نمی‌کنه و همیشه در تلاشه تا بهترین مسیرها رو انتخاب کنیم.

کلمات کلیدی: اصول تعبیر خواب، تعبیر خواب pdf، کتاب تعبیر خواب pdf، تعبیر خواب جامع pdf، کتاب تعبیر خواب، کتاب قواعد تعبیر خواب، قواعد تعبیر خواب، تعبیر خواب، دانلود تعبیر خواب، لیست تعبیر خواب، تعبیر خواب بد، تعبیر کابوس، تعبیر خواب حادثه بد، چه خواب هایی تعبیر بد دارند، تعبیر خواب مرگ، تعبیر خواب قتل، تعبیر خواب جن، تعبیر خواب گریه کردن، تعبیر خواب کتک زدن، تعبیر خواب غرق شدن، تعبیر خواب شیطان، تعبیر خواب سیل، تعبیر خواب سقوط هواپیما، تعبیر خواب قتل عام، تعبیر خواب دعوا، تعبیر خواب دندان درد، تعبیر خواب دعوای خانوادگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.