دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تعبیر خواب روانشناسی اشیای بی‌جان - جلد سوم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تعبیر خواب روانشناسی اشیای بی‌جان - جلد سوم

کتاب تعبیر خواب روانشناسی اشیای بی‌جان - جلد سوم نوشته‌ی زهرا رئیسی، قسمت کوچکی از نماد‌هایی را که ممکن است به عنوان اشیا در خواب‌های خود با آن‌ها مواجه شوید، از دیدگاه روانشناسی بررسی می‌کند.

تعبیر خواب روانشناسی تنها یکی از روش‌های مختلف مطالعه‌ی خواب‌ها می‌باشد. هدف از این شیوه‌ی مطالعه‌ی خواب، بررسی سمبلیک خواب‌ها در جهت رفع ایرادات روانی و گرفتن تصمیمات روشن تر و منطقی تر برای اتفاقات پیش رو می‌باشد. این شیوه‌ی مطالعه مبتنی بر پیشگویی آینده نیست هر چند با بررسی خواب‌ها می‌توان نتایج تصمیماتی که هم اکنون در پیش داریم را تا حدی سنجید. 

برای درک خوابی با موضوع احضاریه‌ی دادگاه، به کاربرد این پیغام یا کاغذ در دنیای واقعی توجه کنید. احضاریه‌ی دادگاه در جریان امور قضایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به جامعه کمک کند تا جریان عدالت را به اجرا در آورد. ما در سطح روانی و ذهنی نیز گاه خود را قضاوت کرده و اعمال و رفتار خود را مرور می‌کنیم. برای برخی از ما این قضاوت‌ها بسیار مهم هستند. در برخی موارد قضاوت‌هایی که دیگران در مورد ما انجام می‌دهند باعث می‌شوند تا از رفتار آن‌ها تاثیر پذیرفته و به قضاوت خود بپردازیم. اما همیشه در نظر داشته باشید که قضاوت کردن کار ساده‌ای نیست و نیازمند مهارت‌های روانی و ذهنی پیچیده و بخصوصی می‌باشد. اغلب ما انسان‌ها در قضاوت کردن بسیار عجول و بی‌رحم هستیم و از این طریق به یکدیگر آسیب می‌رسانیم. آگاه باشید که تحت تاثیر چه افراد و افکاری به قضاوت کردن خود می‌پردازید. 

همچنین اجازه ندهید قضاوت‌های عجولانه‌ی دیگران بر شما تاثیر منفی گذاشته و باعث شود تا احساس بدی نسبت به خودتان پیدا کنید. 

خوابی با موضوع احضاریه‌ی دادگاه از شما می‌خواهد تا به تقویت آن دسته از مهارت‌هایی بپردازید که به شما کمک می‌کند تا از خود در مقابل دیگران محافظت به عمل آورید.

کلمات کلیدی: انواع خواب در روانشناسی، اصول تعبیر خواب، تعبیر خواب pdf، کتاب تعبیر خواب pdf، تعبیر خواب جامع pdf، کتاب تعبیر خواب، کتاب قواعد تعبیر خواب، قواعد تعبیر خواب، تعبیر خواب، دانلود تعبیر خواب، لیست تعبیر خواب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.