دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بازاریابی هوشمندانه

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازاریابی هوشمندانه

کتاب بازاریابی هوشمندانه نوشته‌ی استیو مقدم، روش‌های تبلیغات جدید را با نگرشی متفاوت به شما آموزش می‌دهد.

 بیزینس بدون بازاریابی معنا ندارد. هدف از بازاریابی، امکان تاثیرگذاری در رفتار مشتری است تا در پایان این فرآیند، از محصول (کالا یا خدمات پیشنهادی) شما استفاده کند.

نحوه عمل در بازاریابی هوشمندانه متفاوت از روش‌های تکرار شونده همیشگی است. این امر به معنی نادیده گرفتن اصول شناخته شده بازاریابی نیست بلکه به معنای نگاه از زوایای مختلف به موضوع، انتخاب و به کارگیری بهترین روش براساس شرایط خود است.

کلمات کلیدی: کتاب بازاریابی و مدیریت بازار، اولین قدم در بازاریابی، بازاریابی، بازاریابی چیست، آموزش بازاریابی pdf، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی و مدیریت بازار، آموزش حضوری بازاریابی، آموزش رایگان بازاریابی، آموزش رایگان بازاریابی و مدیریت بازار، آموزش رایگان در زمینه بازاریابی، آشنایی با بازاریابی، دانلود کتاب بازاریابی pdf، کتاب آموزش بازاریابی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.