دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب همیشه روز اول است: مدیریت آمازون از صفر تا صد

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب همیشه روز اول است: مدیریت آمازون از صفر تا صد

رام چاران و جولیا یانگ در کتاب همیشه روز اول است: مدیریت آمازون از صفر تا صد، اسرار موفقیت یکی از پولسازترین و خلاق‌ترین برندهای دنیا را فاش می‌کنند و از رمز موفقیت‌ شرکت خوش‌نام آمازون پرده برمی‌دارند.

سیستم مدیریت آمازون حقیقتا تحولی انقلابی در زمینه فروش آنلاین ایجاد کرد؛ این سیستم، تجربه‌ای فوق‌العاده از ارتباط پیوسته با مشتری را ارائه می‌دهد که بهتر، ارزان‌تر، سریع‌تر و راحت‌تر است. این سیستم باعث نوآوری‌های مداوم مشتری‌ها می‌شود و علاوه بر ایجاد کسب‌وکارهای جدید، نقدینگی حاصل از سود ناخالص را افزایش می‌دهد. این سیستم شگفت‌انگیز نه تنها ارزش فوق‌العاده‌ای برای مشتریان ایجاد می‌کند، بلکه ارزشی قابل توجه برای سهامداران نیز رقم می‌زند.

در بخشی از کتاب همیشه روز اول است: مدیریت آمازون از صفر تا صد می‌خوانیم:

در آمازون، پیش از شروع پروژۀ هر محصول یا خدمات جدید، تیم باید در اطلاعیه‌ای مطبوعاتی یک تاریخ مشخص برای شروع کار تعیین کند. این یک تعهد رسمی نیست که اگر صاحبان ایده نتوانند در آن تاریخ کار را راه‌اندازی کنند، موجب اخراج یا مجازات کسی شود. بلکه انضباط ارائه ‌کردن بهترین حدس خود به‌طور شفاهی و در نوشتن رسمی به‌عنوان یک راهکار اجبارکنندۀ قوی ارزش بسیار زیادی دارد؛ راهکاری برای فکر کردن دقیق به مسائل، جدی‌ گرفتن پیشنهاد خود، به‌آب‌و‌آتش ‌زدن هنگام مواجهه با دشواری برای انجام ‌دادن هر کاری که از نظر انسانی ممکن باشد و برای عمل ‌کردن به تعهد خود.

پرایم مثال بسیار خوبی است. زمانی که بیزوس تصمیم گرفت این پروژه را آغاز کند، تاریخ راه‌اندازی را در اعلامیۀ سود بعدی قرار داد. در نتیجه برای تبدیل ‌کردن این ایدۀ بزرگ به یک راه‌حل آماده برای راه‌اندازی، تیم فقط هشت هفته زمان داشت.

کلمات کلیدی: کتاب مدیریت آمازون از 0 تا 100، The Amazon Management System، Julia Yang، Ram Charan، مدیریت سازمان، موفقیت شغلی، آمازون، شرکت آمازون، مدیریت آمازون، همه چیز درباره آمازون، معرفی شرکت آمازون، درباره شرکت آمازون،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.