دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تعبیر خواب شخصیت‌ها - جلد اول

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تعبیر خواب شخصیت‌ها - جلد اول

زهرا رئیسی در کتاب تعبیر خواب شخصیت‌ها - جلد اول، به بررسی نحوه‌ی تعبیر و تفسیر علت حضور شخصیت‌های مختلف در خواب می‌پردازد.

تجربه‌ی دیدن شخصیت‌هایی مثل انیشتین، تسلا و پیکاسو در خواب می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد یا دیدن یک بازیگر در حالی که در آشپزخانه آشپزی می‌کند ممکن است تجربه‌ای ابزورد در حین دیدن خواب باشد. اما چنین گزارشاتی حقیقت داشته و خواب از چنین پتانسیلی برای نشان دادن تصاویر و سوژه‌های مختلف برخوردار است. 

اما ممکن است این سوال پیش بیاید که چرا چنین افرادی در خواب ما ظاهر می‌شوند؟ منظور از شخصیت‌ها می‌تواند پدر، مادر، فردی با یک شغل خاص، بازیگر یا افراد غریبه نیز باشند. 

در یک توصیف کلی، معمولا شخصیت‌هایی که در خواب مشاهده می‌کنیم، از نظر روان شناسی، سمبل دیدگاه‌های ذهنی خودمان هستند که در طول زندگی شکل گرفته‌اند و مانند عبور و مرور انسان‌ها از زندگی مان در دنیای واقعی، این افکار و ایده‌ها نیز در حال عبور و مرور می‌باشند. به همین دلیل ممکن است در یک بازه‌ی زمانی، به طور مکرر فردی خاص را در خواب خود مشاهده کنید. این تکرار می‌تواند اشاره به یک دیدگاه یا جهان بینی خاص باشد که در درون شما در حال شکل‌گیری و گسترش یافتن می‌باشد. 

اگر شما با این شخص خاص در خواب خود ازدواج کرده و صاحب فرزند شدید، پس تبریک می‌گوید چون این دیدگاه یا طرز فکر جدید یا خاصی که در پیش گرفته اید، شدیدا بر شما تاثیر گذاشته و در حال ایجاد عادت‌ها و رفتار‌ها و تغییرات قابل توجهی در زندگی شما می‌باشد. همان طور که ازدواج کردن یا بچه دار شدن در زندگی واقعی، می‌تواند تماماً شیوه‌ی زندگی ما را تغییر دهد. 

البته این تحت تاثیر قرار گرفتن‌ها همیشه نمی‌تواند کاملا مفید باشد. همان طور که همه‌ی دیدگاه‌ها و جهان بینی‌ها مفید و سازنده نیستند. برای این که دلیل حضور شخصیت‌ها و افراد مختلف را در خواب خود درک کنید، از پرسش‌هایی که در ادامه خواهد آمد استفاده کنید: این فرد نماد کدام دسته از احساسات، افکار یا ایده‌هایی است که نسبت به زندگی دارم؟

فکر کردن به این شخص، چه احساس، فکر یا خاطره‌ای را درون من زنده می‌کند؟

درسی که از این فرد می‌گیرم، چگونه می‌تواند به من کمک کند تا اشتباهات گذشته را تکرار نکرده و راه حل‌های بهتری برای پشت سر گذاشتن چالش‌های فعلی خود در زندگی پیدا کنم؟

شخصیت‌ها معمولا گمراه کننده‌ترین سمبل‌ها در خواب می‌باشند چرا که انسان‌ها از ماهیت پیچیده‌ای برخوردارند. آن‌ها ممکن است به طور همزمان تداعی کننده‌ی چندین احساس و دیدگاه باشند و از این رو اغلب افراد در تفسیر علت حضور شخصیت‌ها در خواب خود دچار اشتباه می‌شوند. شما می‌تونید به اولین خاطره یا احساسی که از فکر کردن به یک شخص در ذهنتان تداعی می‌شود استفاده کنید تا به دلیل حضور او در خواب پی ببرید. 

در این بخش به بررسی گزارش‌ها و شخصیت‌هایی که به طور رایج در خواب ظاهر می‌شوند پرداخته خواهد شد و می‌تواند الهام بخش شما در تفسیر خواب هایتان باشد.

کلمات کلیدی: انواع خواب در روانشناسی، اصول تعبیر خواب، تعبیر خواب pdf، کتاب تعبیر خواب pdf، تعبیر خواب جامع pdf، کتاب تعبیر خواب، کتاب قواعد تعبیر خواب، قواعد تعبیر خواب، تعبیر خواب، دانلود تعبیر خواب، لیست تعبیر خواب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.