دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش هوش مالی به کودکان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش هوش مالی به کودکان

کتاب آموزش هوش مالی به کودکان نوشته‌ی علی کمیجانی، مفاهیم و مهارت‌های کاربردی مالی را به کودکان و نوجوانان یاد می‌دهد.

برخی از پدر و مادرها به علت آن که در گذشته اشتباهات مالی بزرگی مرتکب شده‌اند، در خصوص آموزش مهارت‌های مالی و افزایش هوش مالی فرزندان خود، اعتماد به نفس کافی را ندارند. برخی نیز به علت آن که دانش مالی کافی ندارند، در این موارد آموزشی به فرزندان خود نمی‌دهند.  خیلی از والدین نیز، از اینکه بخواهند در خصوص پول با فرزندان خود صحبت کنند ترس دارند، آن‌ها فکر می‌کنند صحبت در این خصوص باعث می‌شود انتظارات مادی فرزندان آنچنان زیاد شود که نتوانند به آن‌ها پاسخ دهند.

این کتاب برای آن نوشته شده که شما پدر و مادر گرامی با روش‌های علمی و صحیح برای آموزش هوش مالی به فرزندتان آشنا شوید. مهم نیست که خودتان از نظر مالی در چه وضعیتی هستید، آینده فرزندتان می‌تواند کاملاً متفاوت باشد.  خواندن این اثر کمتر از یک ساعت زمان خواهد برد، اما از خواندن آن شگفت‌زده می‌شوید و نکات آن را سریع و آسان در جهت موفقیت مالی فرزندتان بکار خواهید گرفت.

در بخشی از کتاب آموزش هوش مالی به کودکان می‌خوانیم:

فرض کنید به فرزند خود در مورد اهمیت بودجه‌بندی و پس‌انداز آموزش دهیم و با آن‌ها در طول هفته چند بار در این خصوص صحبت کنیم. سپس آخر هفته به مرکز خرید رفته و بدون آن که در بودجه ما لحاظ شده باشد یا برنامه‌ای برای خرید داشته باشیم، ناگهان با دیدن یک کت زیبا که تخفیف دارد و از پشت ویترین به ما چشمک می‌زند، هیجان‌زده شده و آن را خرید کنیم. طبیعی است که کل آموزش‌ها بی‌اثر شده و به احتمال بسیار زیاد کودک، رفتار ما را الگوی خود قرار می‌دهد.

کلمات کلیدی: هوش مالی، کتاب هوش مالی برای کودکان، آموزش سواد مالی به کودکان، پول توجیبی کودکان، آموزش هوش مالی، پول تو جیبی برای کودکان، هوش مالی چیست، تقویت هوش مالی، هوش مالی pdf، پول تو جیبی چیست، مقدار پول تو جیبی نوجوان، مدیریت پول تو جیبی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.