دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ترید مارک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ترید مارک

اگر قصد دارید ترید مارک یا نام تجاری خود را ثبت کنید، اما به طور کامل، این مفهوم را نمی‌دانید، پیشنهاد می‌شود قبل از اقدام به ثبت، کتاب ترید مارک نوشته‌ی استیو مقدم را مطالعه نمایید. 

در این متن، مفهوم ترید مارک، تفاوت آن با سرویس ‌مارک و نام تجاری، کپی رایت و حق مؤلف به زبان ساده بیان شده است. همچنین علاوه بر اینکه به اهمیت و چراییِ داشتن ترید مارک در بیزنس پرداخته شده، مواردی که قبل از اقدام به شروع ثبت ترید مارک باید بدانید، به صورت کوتاه و کاربردی آموزش داده شده و در پایان، فرآیند ثبت ترید مارک به تفصیل بیان شده است.

کلمات کلیدی: سری کتاب های آنچه باید بدانید، ترید مارک چیست، ترید مارکتینگ چیست، معنی ترید مارکتینگ، تعریف ترید مارکتینگ، تفاوت مارکتینگ و ترید مارکتینگ، ثبت ترید مارک، وظایف کارشناس ترید مارکتینگ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.