دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راه اندازی بیزینس در کانادا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راه اندازی بیزینس در کانادا

در کتاب راه اندازی بیزینس در کانادا نوشته‌ی استیو مقدم، علاوه بر موارد اولیه و اصولی مورد نیاز برای ثبت شرکت، راه‌اندازی بیزینس و مراحل قانونی آن، نکات کلیدی که در جریان تصمیم و شروع بیزینس باید بدانید و رعایت کنید، در اختیارتان قرار می‌گیرد؛ از جمله اینکه درباره خرید بیزینس و فرانچایز، مطالبی را می‌آموزید، با انواع مدل‌های مرسوم بیزینس در کانادا، آشنا می‌شوید، مزایا و روش‌های ثبت شرکت حقوقی در کانادا و مراحل آن به همراه برخی نکات مهم در ثبت و نگهداری شرکت را یاد می‌گیرید و در پایان نیز با لیستی از مشاغل پردرآمد در کانادا آشنا خواهید شد.

بنا بر فلسفه بیزینسی استیو مقدم، “اسمارت بیزینس”، هر موضوعی را در بیزینس از زوایای مختلف نگاه می‌کنیم و از هر زاویه، حال و آینده و نتیجه‌های آن را دیده و برای انجام و یا عدم انجام، تصمیم می‌گیریم و در صورت تصمیم به انجام، صحیح‌ترین راه را از بین راه‌های بررسی شده انتخاب می‌کنیم. 

برای راه‌اندازی بیزینس در کانادا به عنوان یک تصمیم، باید مجموعه‌ای از موارد را در نظر بگیرید تا هم، مسیر مطمئنی را در پیش داشته باشید و هم، آینده بیزینس و سرمایه خود را تا حد زیادی گارانتی کنید. 

کلمات کلیدی: خرید بیزینس در کانادا، خرید بیزینس آماده در کانادا، هزینه راه اندازی کسب و کار در کانادا، شروع بیزینس در کانادا، مشکلات خرید بیزینس در کانادا، سری کتاب های آنچه باید بدانید، کسب و کار کوچک در کانادا، بهترین بیزینس در کانادا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.