دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راه اندازی بیزینس خدمات چاپ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راه اندازی بیزینس خدمات چاپ

استیو مقدم در کتاب راه اندازی بیزینس خدمات چاپ، مفاهیم اولیه‌ی این کسب و کار را توضیح داده تا کسانی که قصد دارند، وارد این زمینه از فعالیت شوند، آشنایی اولیه‌ای پیدا کنند. 

ابتدا با نقش و اهمیت بیزینس کارگزاری چاپ و انواع آن آشنا می‌شوید. سپس نحوه ورود به بازار این صنعت به عنوان یک کارگزار چاپ را به طور خلاصه می‌آموزید و در ادامه، مراحل انجام یک کار چاپی را یاد می‌گیرید.

مواردی که در این کتاب می‌آموزید عبارتند از:

- آنچه پیش از چاپ باید بدانید. 
- آنچه برای انجام چاپ لازم است بدانید از جمله انواع روش‌های چاپ، انواع کاغذ و سایزهای چاپ. 
- در نهایت، آنچه بعد از چاپ، قابل انجام است را به صورت کاربردی خواهید آموخت.

کلمات کلیدی: سری کتاب های آنچه باید بدانید، در آمد چاپ بنر، معرفی شغل چاپخانه، طرح کسب و کار چاپ، راه اندازی مغازه چاپ و تکثیر، دفتر خدمات چاپ، شغل چاپ و تبلیغات، چاپ و تکثیر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.