دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سدهای خاکی و راهکارهای بهسازی آن‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سدهای خاکی و راهکارهای بهسازی آن‌ها

ایمان الیاسیان در کتاب سدهای خاکی و راهکارهای بهسازی آن‌ها، به بررسی نوعی از سدها، تجهیزات و مصالح به کار رفته در ساخت آن‌ها می‌پردازد.

در این نوع سدها، تاسیسات ثابت و ویژه عموما از اهمیت کمتری نسبت به سدهای بتنی برخوردار بوده و ابزار و تجهیزات سیار و قابل جابجایی نقش بیشتری دارند. بنابراین کارگاه تعمیر وسایل نقلیه جزء تاسیسات عمومی و مهم در اجرای چنین سدهایی می‌باشد. در این مورد، طراحی شبکه جاده‌های دسترسی به ارتفاع‌های مختلف سد دارای اهمیت ویژه‌ای خواهد بود که همچنین برای اجرای پی کنی‌ها یا حفاری‌ها و نیز برای رساندن مواد و مصالح به سایت مورد استفاده قرار می‌گیرند. تجهیزات مربوط به اجرای حفاری‌ها و پی کنی و استخراج معادن در این نوع سدها مشابه سدهای بتنی است.

کلمات کلیدی: مزایا و معایب سد سازی pdf، اجزای سد، انواع سد از نظر مصالح، فواید و معایب سد، مزایا و معایب سد سازی، چرا روی آبها سد می بندند، هدف از احداث سد چیست، فواید سدسازی در ایران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.