دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کمی بیش‌تر از خودت باش، کارآفرین خوبی باش

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کمی بیش‌تر از خودت باش، کارآفرین خوبی باش

این کتاب، جلد اول از سری کتاب‌های "کمی بیش‌تر از خودت باش، موفق باش" نوشته مهرنوش خرم و محمد مهدی دهقان است که به موضوع کارآفرینی اختصاص داده شده است. در این سری از کتاب‌ها ما به شما کمک می‌کنیم که به ذهن خود جهت دهید تا مانند یک کارآفرین بیاندیشید، اگر واقعاً به دنبال کارآفرین شدن هستید کسب و کار مستقل و موفقی داشته باشید، اگر تمایل دارید که برای خودتان کار کنید؛ یک کارمند برجسته باشید، اگر روحیه شما با کارمندی سازگار است و ترجیح می‌دهید که برای دیگران کار کنید.

بنابراین چه شما کارآفرین پرشوری باشید و چه مالک کسب و کاری پررونق، این مجموعه از کتاب‌ها به شما کمک می‌کند در کارتان موفق باشید. اگر هم کارمند هستید، به کمک این مجموعه از کتاب‌ها می‌توانید بیش‌تر مانند یک کارآفرین فکر و عمل کنید و برای شرکتی که در آن کار می‌کنید به یک مهره کلیدی تبدیل شوید.

توجه داشته باشید که هدف ما از نگارش این کتاب، نه منفی جلوه دادن کارمندی و نه مثبت نشان دادن کارآفرینی است! همه تلاش ما بر این است تا شما بتوانید مسیر زندگی خود را به درستی انتخاب کنید و در هر کاری بهترین خود باشید.

لازم به ذکر است که هر کسب و کار مستقلی کارآفرینی محسوب نمی‌شود، اما ما در این کتاب برای راحتی بیان از واژه کسب و کار مستقل استفاده کرده‌ایم. بنابراین هرکجا این کلمه را دیدید آن را با کارآفرینی مترادف بدانید.

کلمات کلیدی: آموزش کارآفرینی، راه‌اندازی کسب و کار، دانلود کتاب کارآفرینی، موفقیت در کار، کسب و کار، کارآفرینی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.