دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه به صدای درون خود گوش کنیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه به صدای درون خود گوش کنیم؟

کتاب چگونه به صدای درون خود گوش کنیم؟ اثر جول اوستین، به شما آموزش می‌دهد که چگونه به صدای درون‌تان اعتماد داشته باشید و براساس آن عمل کنید.

بسیاری از شما قادرید ندای درونتان را بشنوید، اما تعداد کمی آن را درک می‌کنید. حتی عده‌ی کمتری یاد گرفته‌اید که فقط به صداهایی اعتماد کنید که ذهن منطقی‌تان آن را درست می‌داند و تجربه کرده است.

در بخشی از کتاب چگونه به صدای درون خود گوش کنیم؟ می‌خوانیم:

اگر می‌خواهید واقعیتی که در زندگی‌تان قرار است اتفاق بیفتد را ببینید نباید آنچه را که با چشم‌تان می‌بینید قبول کنید بلکه باید به صدایی که در درون‌تان می‌شنوید ایمان داشته باشید.

شاید شرایط ظاهری‌تان این‌طور به نظر برسد که ممکن نیست هیچ‌وقت شفا پیدا کنید. ممکن نیست هیچ‌وقت از این مشکلات نجات پیدا کنید یا هیچ‌وقت شخص مناسب خود را پیدا کنید اما اگر به صدای درونت گوش کنی، صدایی به تو می‌گوید که: بهبودی در راه است، قرضت پرداخت خواهد شد، درهای جدید به رویت باز خواهند شد و لطف خداوند در آینده تو قرار داده شده است.

کلمات کلیدی: Joel Osteen، خودسازی، قانون جذب، رسیدن به خواسته ها، قانون نیروی جاذبه، قدرت درون، قدرت ذهن، موفقیت در زندگی، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، رسیدن به موفقیت، راهنمای موفقیت، تغییر زندگی، راه های موفقیت، مهارت های زندگی، تغییر در خود، راه و رسم زندگی، نگرش مثبت، مثبت اندیشی، آرامش در زندگی، آموزش خودباوری، خودباوری، ندای درون، تقویت ندای درون،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.