دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب این فقط مشکل شما نیست!

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب این فقط مشکل شما نیست!

کتاب این فقط مشکل شما نیست! نوشته‌ی حسین زیرراهی، دلایل ترس شما از شروع یک کار جدید، عدم تمایل شما به وارد شدن به مسیرهای نامعلوم، ادامه ندادن کارهایی که شروع کرده‌اید و همینطور اهمال کاری در زندگی را بررسی می‌کند.

شما با خواندن دلایل ترس و اهمال کاری خود و پی بردن به اینکه این مساله صرفا برای شما نیست و همه انسان‌ها به نوعی با آن مواجه هستند دست از سرزنش خود بر می‌دارید و احساس بهتری نسبت به عملکرد خود خواهید داشت. 

وقتی ما به مشکلی بر بخوریم که همگانی باشد، برای حل آن هم فقط کافی است راه حل‌های همگانی را امتحان کنیم. ببینیم انسان‌های موفق در آن زمینه چه کار کرده‌اند و ما هم همان را انجام دهیم. 

برای شناخت این دلایل نحوه کارکرد مغز انسان در این موضوع به صورت ساده و قابل فهم برای شما آورده شده است. به علاوه اینکه ریشه این دلایل در زندگی انسان پیش از عصر کشاورزی یعنی در عصر حجر و غارنشینی جستجو شده و تفاوت زندگی انسان امروزی با انسان‌های اولیه در عین داشتن مغزی یکسان بیان شده است. 

در طول کتاب با تمرین‌هایی که گذاشته شده است می‌توانید زمینه‌های اهمال کاری خود را بشناسید و برای رفع آن قدم بردارید. ضمن اینکه در انتهای کتاب راه حل‌هایی برای ساخت عادت به روش ساده و کارامد آورده شده است.

کلمات کلیدی: دانلود رایگان کتاب غلبه بر اهمال کاری، اهمال کاری، درمان اهمال کاری، اهمال کاری pdf، تعریف اهمال کاری، معنی اهمال کاری، کتاب اهمال کاری، دانلود کتاب غلبه بر اهمال کاری، تنبلی، راهنمای درمان اهمال کاری pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.