دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ذهن نامحدود: یادگیری، رهبری و زندگی بدون مانع

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ذهن نامحدود: یادگیری، رهبری و زندگی بدون مانع

کتاب ذهن نامحدود: یادگیری، رهبری و زندگی بدون مانع نوشته‌ی جو بولر، روش‌هایی ارزشمند برای دستیابی به بینشی نامحدود در درک و یادگیری ارائه می‌کند.

از همان اولین لحظه‌ای که در کودکی وارد مدرسه می‌شوید، باور می‌کنید که مغزتان چیزی ثابت و ایستاست، فقط می‌تواند موضوعاتی خاص را بیاموزد و از آموختن بعضی مسائل دیگر ناتوان است. با همین طرز فکر وارد بزرگسالی می‌شوید و باورهای تثبیت‌ شده‌ای را درباره توانایی‌هایتان می‌پذیرید. این فرضیات آسیب‌ زننده و غلط هر یک از شما را به نوعی و در زمانی تحت تأثیر قرار می‌دهد و انتخاب‌ها و در نهایت، آینده‌تان را محدود می‌کند.

در بخشی از کتاب ذهن نامحدود می‌خوانیم:

باربارا کسی است که جهان آموزش را با رویکرد آموزش مغزی خود متحول کرده است. او نیز مانند بسیاری از پیشگامان، تا مدت‌ها در معرض انتقادات فراوانِ افرادی بود که به پدیده انعطاف‌پذیری مغز باور نداشتند؛ اما او برای دفاع از حقوق دانش‌آموزانی که تصور می‌رفت شکست‌خورده‌اند، همچنان به مبارزاتش ادامه داد.

به بیشتر دانش‌آموزانی که با ارواسمیت تماس می‌گیرند گفته شده که مشکلی اساسی دارند و حتی بسیاری از آنان از مدارس اخراج شده‌اند؛ اما همین افراد اوراسمیت را در حالی ترک می‌کنند که متحول شده‌اند. در بازدیدهایم از این مدرسه دستاوردهای متعددی کسب کردم. در ابتدا، مصمم شدم تأثیر شگرف آموزش مغزی را اشاعه دهم. در وهله دوم، تصمیم گرفتم روش‌های ارواسمیت را با تمام معلمان و والدینی که در مرکز یوکیوبد عضو بودند به اشتراک بگذارم.

کلمات کلیدی: انواع اختلالات یادگیری، راهکار اختلالات یادگیری، اختلال یادگیری خاص، نشانه های اختلالات یادگیری در کودکان، چگونه اختلال یادگیری را تشخیص دهیم، اختلال یادگیری چیست و انواع آن، خلاصه اختلالات یادگیری، قدرت ذهن، ضمیر ناخودآگاه، توانایی های ذهن، تقویت ذهن، مدیریت فکر و ذهن، قدرت ضمیر ناخودآگاه،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.