دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اعتقادات و تکالیف اجمالی شیعه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اعتقادات و تکالیف اجمالی شیعه

کتاب اعتقادات و تکالیف اجمالی شیعه به قلم حبیب حسینی آذر، در خصوص آشنایی اجمالی با اصول و فروع دین و محرمات و اصول مذهب شیعه نگاشته شده است.

عمده مطالب کتاب از کتب روایی حدیث و کتاب‌های فقه و اصول گردآوری شده است. نویسنده سعی نموده است مطالب به صورت کاملاً خلاصه و به اجمال نوشته شود تا در صورت نیاز تمامی افراد بتوانند آشنایی کلی با اصول مذهب تشیع پیدا نموده و در چند صفحه مختصر لب کلام در مورد مطلب مورد درخواست خویش را بخوانند. همچنین برخلاف رویه سایر کتب متن عربی احادیث برای کاهش صفحات کتاب حذف شده است. 

دانستن اصول دین اسلام، اصول مذهب شیعه و فروعات دین و واجبات و محرمات و شناختن گناهان و اثرات این اعمال برای هر مسلمانی واجب است. در شرایط امروزی که جوانان اکثرا در بسیاری موارد تنها آشنایی کلی داشته و فرصت و یا حال و حوصله تحقیق گسترده در این خصوص را ندارند این کتاب به عنوان راهنما و خلاصه خواسته‌های دین اسلام کمک شایانی به خوانندگان می‌نماید.

کلمات کلیدی: دانلود کتب فقهی شیعه، شیعه شناسی، شیعه گری، فرقه های شیعه، فرقه تشیع، اصول شیعه، بررسی عقاید شیعه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.