دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دین و جهان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دین و جهان

ما تاکنون در نشست های خود از دسته هایی که با ما بد خواهند سخن رانده ایم .
از شاعران، از صوفیان، از هواداران فلسفه، از شیعیان، از بهاییان، از شیخیان، از خراباتیان، از هر یکی به گفتگو پرداخته ایم ولی یک دسته باز مانده که باید از آنها نیز سخن رانیم .
این دسته آن کسانی اند که به هیچ چیزی پابستگی نمی دارند و در هیچ راهی نیستند، و تنها چیزی که در زندگی می شناسند، پیروی از هوس ها و سهش های خود شانست و آنان در حال آنکه بسیار گمراهند و مغزهای تاریک و اندیشه های کوتاه می دارند، خود را برتر می شمارند.
از چندی پیش که کوشش های ما سترسا گردیده و در میان توده تکانی پدید آورده، اینان نیز با ما به کار شکنی برخاسته اند و در اینجا و آنجا به سخنانی می پردازند، و اینست من می خواهم از آنان نیز گفتگو کنیم و از همانجا به سخن آغازیم. یکی از گفته های ایشان که بارها می شنویم آنست که چون با کسی از ما در نشستی فراهم نشستند و یادی از کوشش های ما به میان آمد، یکی سر بر می آورد و چنین می گوید:

کوشش های شما تا آنجا که خراب می کنید بسیار خوبست ولی درست کردنش را به دانش ها وا گزارید، امروز دیگر نمی شود نام دین برد.

کلمات کلیدی: اسلامفرقه های اسلام، اسلام شناسی، فرقه شیعه، شیعه گری، دین شناسی، بهایی، پیرامون بی دینی، دین گریزی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.