دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه با تجسم خلاق اهدافمان را باور کنیم و به آن‌ها برسیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه با تجسم خلاق اهدافمان را باور کنیم و به آن‌ها برسیم؟

کتاب چگونه با تجسم خلاق اهدافمان را باور کنیم و به آن‌ها برسیم؟ نوشته‌ی علی محمدیان، روش‌هایی را مطرح می‌کند که به کمک آن‌ها می‌توانید به آسانی به باورهای منفی خود غلبه کنید.

رسیدن به اهداف و موفق شدن، دغدغه‌ی این روزهای ماست. همه‌ی ما در زندگی اهدافی داریم که واقعاً می‌خواهیم به آن‌ها برسیم اما نمی‌دانیم چطور؟

باورهای منفی در ذهن ما رخنه کرده‌اند و دست و پای ما را برای دست به عمل زدن بسته‌اند شاید مدت‌هاست دوست دارید ایده خود را عملی کنید یا شغل خود را عوض کنید و می‌ترسید.

کلمات کلیدی: رسیدن به هدف، انواع خلاقیت، توانایی ذهنی، خلاقیت، روشی برای زیستن، کتاب خلاقیت، ماهیت خلاقیت، دانلود کتاب خلاقیت، نظریه های خلاقیت pdf، تکنیک های خلاقیت pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.