دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فدک در فراز و نشیب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فدک در فراز و نشیب

در تاریخ مذهبی شیعه کتاب های بسیاری هستند که در مقام جواب به پرسش سائلی پدید آمده اند؛ گاه سائل، سؤالاتی درون مذهبی داشته و گاه فردی بوده جویای حقیقت از دیگر کیش و مسلک ها. برخی از این کتابها در پی نامه نگاری تدوین شده اند همچون المراجعات علامه شرف الدین و گاهی حاصل گفتگوی دو نفر بوده اند همچون شیعه در اسلام علامه طباطبائی در گفتگو با فردی همچون هانری کربن.

نمونۀ دیگر از این دست کتابها، کتاب فدک در فراز و نشیب از آیت الله سید علی حسینی میلانی است که در مقام پاسخ به نامه ای الکترونیکی از دانشوری اهل سنت نگاشته است.

نویسنده نامه از آیت الله سید علی حسینی میلانی تقاضا می کند که نظر شیعیان را در ماجرای فداک بنگارد، و اینکه جواب دهد که چرا فدک برای شیعیان مهم است؛ در کنار این مطالب چندین نقد نیز وارد می سازد از جمله اینکه شیعه به زن از ملک ارث نمی دهد؛ اینکه در کافی هم آمده که انبیاء درهم و دینار ارث نمی گذارند و حضرت علی در دوران حکومتش فدک را بازپس نگرفت.

کلمات کلیدی: پژوهش اسلامی، آیت الله سید علی حسینی میلانی، شیعه، شیعه شناسی، شناخت شیعه، حضرت زهرا، حضرت علی، باغ فدک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.