دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مهر مهتاب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مهر مهتاب

صفحه به صفحه کتاب مهر مهتاب، مملو از کرامات بی‌‌نظیر حضرت فاطمه (علیها السلام) است. این کتاب توسط مهدی خدامیان آرانی، به رشته تحریر درآمده است.

نزد تو آمده بودم تا با تو مشورت کنم که آیا کتاب مهر مهتاب را بنویسم یا نه. به من رو کردى و گفتى: «چرا مى‌خواهى به این روش بنویسى؟ مانند کتاب‌هاى قبلى‌ات بنویس، بگذار کتاب‌هایت فقط از حدیث و تاریخ بهره بگیرد». تو برایم خیلى عزیز بودى، براى همین یک سال به آنچه گفتى فکر کردم ولى سرانجام امشب تصمیم خودم را گرفتم، بین سخن تو و دلم، مدّت‌ها ستیز بود و سرانجام دل، پیروز این میدان شد!

خودت مى‌دانى سال‌هاست که مى‌نویسم، صد کتاب را به آن روشى که تو مى‌پسندى نوشتم، ولى این‌بار مى‌خواهم روش جدیدى برگزینم، نتیجه همه آنچه تا حال آموخته‌ام اهمیّت قُرب معنوى به اهل بیت (علیهم السلام) است، از قرآن و احادیث آموخته‌ام که در مشکلات به اهل بیت (علیهم السلام) توسّل بجویم و از آنان استمداد بطلبم که آنان بندگان برگزیده خدایند و تنها راه رسیدن به لطف اویند.  

نمى‌دانم چقدر فرصت دارم، مرگ بى‌خبر مى‌آید، باید مهربانى‌ها و کرامت‌هاى حضرت فاطمه (علیها السلام) را براى دوستانم بازگو کنم، دوست دارم مردم بدانند که پشت پرده خبرهایى است... .  

در کتاب مهر مهتاب، ابتدا سى کرامت نقل کرده‌ام سپس در فصل دوم به چند بحث پرداخته‌ام: «آیا خواب حجّت است؟ چگونه مى‌شود به خواب اعتماد کرد؟ چرا در بیشتر ماجراهاى این کتاب، افراد را گمنام گذاشته‌ام؟». فکر مى‌کنم اگر تو در ابتدا، فصل دوم کتاب را بخوانى، بهتر باشد!

اکنون نمى‌دانم چگونه خدا را سپاس گویم که قلب مرا با عشق فاطمه (علیها السلام) عجین کرد، من لیاقت این عشق را نداشتم، خدا بر من منّت نهاد و با دلم چنین کرد... 

کلمات کلیدی: حضرت زهرا، زندگی حضرت فاطمه، اهل البیت، سیره اهل البیت، دهه فاطمیه، فاطمه، حضرت فاطمه، کرامات حضرت زهرا، مظلومیت حضرت زهرا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.