دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای کامل Box Model در CSS

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای کامل Box Model در CSS

کتاب راهنمای کامل Box Model در CSS نوشته‌ی داوود میرزایی، به بررسی تنظیمات ظاهری در طراحی صفحات وب می‌پردازد.

تگ‌های HTML به تنهایی نمی‌توانند ظاهر زیبایی به صفحه‌ی طراحی شده بدهند، در حقیقت HTML مانند اسکلت یک ساختمان است که برای زیباسازی آن باید از style‌ها یا شیوه نامه‌ها استفاده کنیم. شیوه نامه‌ها از یک مدل آبشاری پیروی می‌کنند به همین دلیل نام آن‌ها شیوه نامه‌های آبشاری یا Cascading Style Sheet یا به طور مخفف CSS می‌باشد. 

Box Model یا مدل جعبه‌ای یکی از مفاهیم پایه در CSS است و بیشترین کاربرد را در طراحی صفحات و تنظیم ظاهر عناصر روی یک صفحه بر عهده دارد. مرورگرها با همه تگ‌ها همانند یک جعبه رفتار می‌کند یعنی همه تگ‌ها درون یک مستطیل فرضی قرار دارند. مدیریت این مستطیل‌ها شامل خطوط حاشیه، رنگ پس زمینه، حاشیه از اطراف و ... همه در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

کلمات کلیدی: display در css، آموزش سی اس اس، آموزش کاربردی html و css، آموزش html pdf، آموزش html css پروژه محور رایگان، کد css برای تصاویر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.