دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آثار قدرت بخشش در زندگی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آثار قدرت بخشش در زندگی

آکادمی مجازی باور مثبت در کتاب آثار قدرت بخشش در زندگی، بخشش را آمادگی برای آزادی از رنج‌های گذشته می‌داند و تصمیمی است برای به پایان رساندن مشکلاتی که از گذشته با خود همراه داریم. 

بدون شک همه در زندگی خود با افرادی مواجه شده‌اند که آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند و ممکن است آرامش‌شان را به خاطر اذیت این افراد از دست داده باشند. در برابر رفتار این قبیل افراد، فرد باید رفتاری انجام دهد که ذهن خود را آرام سازد نه اینکه به یکباره آرامش خود را از دست بدهد در این موارد بخشش می‌تواند مناسب‌ترین گزینه باشد. شاید این کار سخت باشد اما برای آرامش ضروری‌ترین کار است.

 البته در قسمتی از وجود ما این باور وجود دارد که می‌توانیم آرامش فکرمان را با تبعیت از نفرت، خشم و رنج به دست بیاوریم و همیشه حساب و کتاب‌های عادی داشته باشیم و گرفتار حالاتی مثل کینه، نفرت و خشم شویم. در نتیجه نمی‌توانیم به آرامش برسیم و آرامش داشته باشیم. بخشش می‌تواند ما را از زندانی که با ترس و غضب در ذهن خود ساخته و بر خودمان تحمیل کرده‌ایم آزاد کند. 

بخشش عبارت است از رها کردن حس آزردگی و دشمنی از طرف مقابل، یعنی فرد خطاکار. هنگامی می‌توان گفت عفو و بخشش واقعی انجام گرفته که فرد متضرر، رشته زندگی را دوباره به دست بگیرد و سالم و سازنده، حرکت رو به جلو را شروع کند.

کلمات کلیدی: بخشش و گذشت، بخشش در قرآن، بخشش به دیگران، عفو و بخشش، عفو و بخشش در قرآن، گذشت و بخشش در روانشناسی، گذشت و بخشش در قرآن، کتاب روانشناسی بخشش، دانلود کتاب روانشناسی pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.