دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تجربه‌های نزدیک به مرگ شگفت‌انگیز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تجربه‌های نزدیک به مرگ شگفت‌انگیز

کتاب تجربه‌های نزدیک به مرگ شگفت‌انگیز به قلم علی مهدوی، مجموعه‌ای از اتفاقات و تجربه‌های نزدیک به مرگ است که خواندن آن، بینشی نوین از جهان هستی و مفهوم خلقت را برای شما نمایان می‌کند.

در بخشی از کتاب تجربه‌های نزدیک به مرگ شگفت‌انگیز می‌خوانیم:

به خاطر زمینه و تربیت مذهبی که داشتم، انتظار داشتم که خدا را به صورت مردی با لباس سفید و روی یک تخت طلایی ببینم. با مردن من تمام احساساتم متوقف شدند و تاریکی من را فرا گرفت. احساس کردم که از پشت، در حال سقوط در تاریکی هستم در حالی که نسیم ملایم و خنکی بر من می‌وزید. احساس کردم که چرخیدم و نقطه نورانی در آن تاریکی پدیدار گشت. من از مجرای آن نور از تاریکی بیرون آمدم و خود را در گوشه و بالای اتاق بیمارستان یافتم در حالی که به بدنم روی تخت نگاه می‌کردم. دیدن بدنم و آگاهی به این‌که مرده‌ام من را اصلا مشوش نکرد. برعکس، من در حالت خلسه و نشاط و آرامش کامل به سر می‌بردم. هیچ دردی یا نیاز و خواسته‌ای نداشتم و احساس می‌کردم در منزل و وطنم هستم. احساس کردم که وجودی در پشت سر من حضور دارد و شروع به مکالمه با او نمودم. این مکالمه ورای سخن گفتن و یا حتی تله‌پاتی بود. این طور نبود که من کلمات او را در ذهنم بشنوم و آن‌ها را تبدیل به فکر کنم، بلکه مکالمه ما انتقال آنی آگاهی بود، آگاهی به همان چیزی که طرف مقابل به آن آگاه است.

من هیچ علاقه‌ای به پرسیدن سؤالی یا دیدن چیزی نداشتم زیرا در آرامش و رضایت مطلق بودم. در آن‌جا بود که فهمیدم که باید به دنیا بازگردم و با این فهم برای اولین بار خواسته‌ای در من به وجود آمد، این خواسته که در آن‌جا باقی بمانم و بدانم که چرا باید بازگردم. در آن موقع دیوار اتاق بیمارستان برای من شفاف شده و به من چیزی نشان داده شد که مانند یک رودخانه سیال بود. رنگ جریان آن نقره‌ای و کمی درخشنده بود. قطرات یا ذرات آن هر یک رنگ متفاوتی داشتند ولی همه با هم یک جریان را تشکیل داده و چیزی واحد بودند. این به هیچ وجه یک رودخانه یا آب نبود ولی این بهترین مثالی است که می‌توانم برای توصیف آن‌چه که دیدم و با کلمات نمی‌توان شرحش داد بزنم. من ادراک کردم که قطرات این جریان سیال تجربه‌های تمام کسانی هستند که تا به حال زیسته‌اند. این تجربه‌ها به صورت مجزای از یکدیگر وجود داشتند ولی با این حال متعلق به من بودند. (کل) مجموع تمام این آگاهی‌ها و تجربه‌ها بود. من درک کردم که فردیت مجزایی وجود ندارد و تنها یکتایی و یکی بودن است.

کلمات کلیدی: تعریف مرگ، مرگ، روح، دنیای بعد از مرگ، پس از مرگ به کجا میرویم، مرگ و عالم پس از مرگ، لحظه مرگ، لحظه مرگ چگونه است، تحقیق زندگی پس از مرگ، عالم بعد از مرگ، جهان شناسی، زندگی پس از مرگ، دانلود کتاب مذهبی، اسرار عالم مرگ و برزخ، کتاب درباره مرگ، روح بعد از مرگ کجا میرود، عالم پس از مرگ، مرگ انسان، علوم ماوراءالطبیعه، علوم ماورا، دانلود کتاب مرگ، دانلود کتاب اسرار عالم مرگ و برزخ، مرگ چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.