دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب عالی‌ترین مکتب تربیت و اخلاق یا ماه مبارک رمضان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب عالی‌ترین مکتب تربیت و اخلاق یا ماه مبارک رمضان

کتاب عالی‌ترین مکتب تربیت و اخلاق یا ماه مبارک رمضان نوشته‌ی لطف اللّه صافی گلپایگانی، به بررسی مباحثی از قبیل: فضیلت و شرافت ماه مبارک رمضان؛ فضیلت ماه مبارک رمضان در خطبه رسول خدا (ص)؛ روزه نداى الهى؛ رمضان، ماه نزول قرآن؛ قرآن، کتاب زندگى؛ سلام بر ماه خدا؛ هلال ماه رمضان؛ پایگاه پرهیزکارى؛ روزه، عبادتى آسان؛ روزه و پرورش وجدان؛ برنامه‌هاى عبادى، نجات‌بخش انسان؛ روزه و آموزش آزادى؛ روزه و سیر زمان؛ نقش روزه در روح انسان؛ روزه، مدرسه عالى اجتماعى؛ رمضان از دیدگاه «اسلام» و «ما» و عید سعید فطر می‌پردازد.

در بخشی از کتاب عالی‌ترین مکتب تربیت و اخلاق یا ماه مبارک رمضان می‌خوانیم:

خدایی که اسلام معرفی می‌کند و به سوی او می‌خواند، اگر صدها میلیون سال و با سرعت هر چه شگفت‌انگیزتر، بشر در کشف مجهولات به پیش برود، به جایی و نقطه‌ای که او را به انکار این خدا وادار کند یا از پرستش او باز دارد، نخواهد رسید.
خدای بشر همان خدای یگانه اسلام است؛ همان خدای ناپیدا؛ همان خدایی که نظم جهان‌ها، کیهان‌ها، ذره‌ها و همه را او برقرار کرده؛ همان خدایی که همه را آفریده است؛ خواه انسان در ناحیه علم و در یک نقطه بماند و تغییر وضعی ندهد، یا هر آن و هر روز با نیروی کوشش و تأمل و تفکر، گام‌های وسیعی بردارد و خواه بیابان نشین باشد، یا در آسمان خراش‌ها زندگی کند، او خدا و معبود و مسجود همه و بی‌نیاز و توانای مطلق، و پاک و منزه از شرک و انباز است.

کلمات کلیدی: احکام روزه pdf، دانلود کتاب روزه pdf، فضل رمضان pdf، ماه رمضان، اعمال ماه رمضان، فضایل ماه رمضان، احکام ماه رمضان، روزه داری، روزه گرفتن، درباره روزه، آداب روزه، دانلود کتاب مذهبی، برکات ماه رمضان، رمضان، ماه خدا، روزه، دانلود رایگان کتاب، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.