دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چرا دوران مهد کودک‌های سنتی رو به اتمام است؟!

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چرا دوران مهد کودک‌های سنتی رو به اتمام است؟!

کتاب چرا دوران مهد کودک‌های سنتی رو به اتمام است؟! نوشته‌ی مهدی بابارشانی، روایت‌گر مشکلات و مسائل حوزه‌ی کودک مخصوصاً مهدهای کودک است.

این اثر به شما نشان می‌دهد که چطور کسب و کار مهد کودک خود را از جریان روزمرگی نجات دهید و باعث افزایش درآمد و جلوگیری از ورشکستگی مهد کودک خود شوید. این کتاب به شما چالش‌ها و مواردی که برای تأسیس مهد کودک با آن روبرو خواهید شد را نشان می‌دهد. 

در این اثر با تاریخچه‌ی تأسیس مهد کودک و همچنین نحوه‌ی اخذ مجوز مهد کودک و چالش‌های آن آشنا خواهید شد. در پایان نیز کسب و کاری به شما پیشنهاد می‌شود که به دلیل سرمایه‌ی پایین و نداشتن موانع اخذ مجوز می‌تواند جایگزین خوبی برای کسب و کار مهد کودک باشد.

در بخشی از کتاب چرا دوران مهد کودک‌های سنتی رو به اتمام است؟! می‌خوانیم:

مهد کودک‌ها برای کسب امتیاز و ستاره‌دار شدن باید دارای یک سری شرایط از جمله فضای مناسب باشند. در ابتدا مساحت مکان مهد و همچنین تجهیزاتی شامل اسباب بازی‌های مورد استفاده‌ی کودکان، سرویس‌های بهداشتی و سیستم تهویه‌ی ساختمان از نظر ایمنی و بهداشت مورد بررسی قرار می‌گیرند، همچنین محیط بازی کودکان باید دارای تاب و سرسره و محلی برای آب بازی کودکان باشد که این محل هم باید از نظر ایمنی طبق استانداردهای سازمان بهزیستی تعبیه شده باشد.

کلمات کلیدی: تعریف مهد کودک، مهد کودک چیست، تحقیق در مورد مهد کودک، تاریخچه مهد کودک در جهان، تاریخچه‌ ی مهد کودک، معایب تاسیس مهد کودک، کودک و مهد کودک، جایگزین مهد کودک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.