دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF چکیده کتاب افسانه کارآفرینی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی چکیده کتاب افسانه کارآفرینی

ترجمه کنندگان: کاوش حسین تبار، مجید فیاض فر

چگونه افرادی با استعدادها، انتظارات و حتی مهارت‌های معمولی قادر به راه‌اندازی یک کسب‌وکار فوق‌العاده موفق می‌شوند.

افسانه کارآفرینی می گوید اکثر کسب و کارهای جدید توسط متخصصان راه اندازی می شود نه کارآفرینان. متخصصان همان کسانی هستند که علاقمندند کارهای عملی را خودشان انجام دهند و به خاطر همین گرایش طبیعی شان به جای آن که مانند کارآفرینان بر روی کسب وکار خود کار کنند و آن را بسازند فقط زمان خود را صرف انجام کارها در کسب وکار خود می کنند؛ اما با این وجود راه ساده و موثری برای متعادل کردن این گرایش وجود دارد. صاحب یک کسب وکار به جای آن که کسب و کارش را مجزا و منحصر به فرد در نظر بگیرد و فقط تمرکز خود را بر روی انجام آن بگذارد بایستی آن را به عنوان مدل اولیه ای فرض کند که قرار است چندین کسب و کار دیگر از روی آن ساخته شود یا به عبارتی دیگر بتواند مجوز تأسیس چندین شعبه را برای کار خود صادر کند. با این طرز تفکر او هم در نقش متخصص و هم در نقش مدیر و هم در نقش کارآفرین ظاهر می شود. کسب و کاری که صاحب آن دارای دیدگاه های متخصص، مدیر و کارآفرین است احتمال موفقیتش در آینده بسیار بالاتر از آن کسب وکاری است که صاحبش تنها یکی از این دیدگاه ها را داراست.

کلمات کلیدی: اقتصاد، ایجاد درآمد، درآمدزایی، کارآفرینی، کارآفرینان موفق، کتاب افسانه کارآفرینی، کسب و کار، مدل کسب و کار، دانلود طرح کارآفرینی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.