دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بوم مدل کسب و کار چیست و چطور باید آن را طراحی کنیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بوم مدل کسب و کار چیست و چطور باید آن را طراحی کنیم؟

کتاب بوم مدل کسب و کار چیست و چطور باید آن را طراحی کنیم؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به شما نشان می‌دهد که چطور باید همه‌ی عوامل دخیل در موفقیت کسب و کارتان را مدیریت کنید. 

کسب و کارها در راه رسیدن به موفقیت از عوامل بسیاری تأثیر می‌پذیرند. اگر شما هم ایده‌های بزرگی در سر دارید، یا کسب و کاری نیازمند نقشه‌ای جامع، برای به ثمر رسیدن آن دارید، با خواندن این اثر چشم انداز جدیدی در برابر دیدگانتان نمایان خواهد شد. در این نوشته به شما گفته می‌شود که چطور باید برای هر کسب و کار، طرحی نو در انداخت و همه جوانب را سنجید، تا با کم‌ترین هزینه بیشترین سود را به دست آورید.

در بخشی از کتاب بوم مدل کسب و کار چیست و چطور باید آن را طراحی کنیم می‌خوانیم:

بوم مدل کسب و کار (Business Model Canvas)، همان طرحی است، که به صورت واضح بیان می‌کند، قرار است یک شرکت یا استارتاپ چطور محصولاتش را تولید کند و به دست مشتری برساند، تا به درآمد زایی برسد. بوم مدل کسب و کار در واقع نقشه یک کسب و کار برای رسیدن به موفقیت است. بدون نقشه، رسیدن به مقصد و هدف دشوار و چه بسی ناممکن است!

بوم مدل کسب و کار تمام فعالیت‌های یک شرکت را توصیف می‌کند. این طرح که نخستین بار توسط فردی به نام «استروالدر» معرفی شد، از 9 بخش اصلی تشکیل می‌شود، که در هر بخش عناصری توصیف می‌شوند و با دیگر بخش‌ها در ارتباط هستند. اینکه قرار است از چه طریقی محصولات و خدمات به دست مشتری برسد، چطور درآمدزایی شود و ... همگی در این مدل به خوبی شرح داده می‌شود.

کلمات کلیدی: انواع بوم کسب و کار، مثال بوم کسب و کار، دانلود فایل بوم کسب و کار، بوم کسب و کار چیست، تحقیق در مورد بوم کسب و کار، بوم کسب و کار شرکت های ایرانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.