دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم

کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم اثر جردن بلفورت، با کلامی دلنشین و بیانی متفاوت در چارچوب اصول انسانی و اخلاقی، هر چه که برای متقاعد کردن، نفوذ، فروش گام به گام و موفقیت لازمتان می‌شود را به شما می‌دهد.

جردن بلفورت (Jordan Belfort) که با دیکاپریو در فیلم گرگ وال استریت معروف شد، سیستم فروش گام به گام خود را در کتاب شیوه گرگ (Way of the wolf) توضیح می‌دهد که به کمک آن، هر فردی می‌تواند یک ستاره‌ی فروش و موفقیت شود.

در بخشی از کتاب شیوه گرگ: سیستم فروش خط مستقیم می‌خوانیم:

وقتی مشتری مشکل خود را برایتان آشکار می‌کند، نمی‌خواهید اسلحه را یک راست به طرف او بگیرید و بگویید: «پس که این‌طور! دیگر نیازی به نگرانی نیست! محصول من مشکلت را از بیخ ریشه‌کن خواهد کرد، پس دیگر دلیلی برای ناراحتی وجود ندارد. با خیال راحت بنشین و من همه چیز را برایت توضیح می‌دهم».

با انجام چنین کاری، در حقیقت دارید تیشه به ریشه خود می‌زنید. ملاحظه کنید، با به‌ کارگیری درمان موقتی برای درد مشتری، او را از خریدار برانگیخته بودن به خریدار چیره تبدیل می‌کنید. این‌ دقیقاً برخلاف اهداف ما خواهد بود.

به جای این کار، با پرسیدن مجموعه‌ای از سؤالات تکمیلی و تکنیک قدم به آینده، درد او را تشدید و او را وادار می‌کنید تا بپذیرد که اگر همین الآن برای برطرف کردن درد خود اقدام نکند، دردش بیش از پیش هم خواهد شد.

کلمات کلیدی: B2C، اصول بازاریابی، روش های بازاریابی، شیوه های جدید جذب مشتری، موفقیت در کسب و کار، استراتژی بازاریابی، انواع استراتژی های فروش، Way of the wolf، موفقیت شغلی، موفقیت در فروش، مفاهیم بازاریابی، دانلود کتاب بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، راه های مشتری مداری، افزایش فروش، مشتری مداری، ارتباط با مشتری، روش های مشتری مداری، روش های جدید بازاریابی، روش های کسب درآمد، مدیریت فروش و بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، اصول مشتری مداری، جذب مشتری، کسب درآمد، بازاریابی شبکه ای چیست، بهبود خدمات مشتری، کسب و کار، کتاب فروش به سبک گرگ وال استریت، کتاب راه گرگ، Jordan Belfort، straight line selling، master the art of persuasion influence and success، روش های فروش، بازاریابی و فروش، راه های بازاریابی، بازاریابی، روشهای موفقیت، راه های موفقیت،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.