دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم

کتاب چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم، پاسخ جهان به تمام انسان‌هایی است که دنبال آرامش هستند تا با درک آگاهی‌هایی که جول اوستین عرضه کرده تغییری ویژه در خود و زندگیشان به وجود آورند.

خداوند هرگز قولی نداده که شما را از مشکلات دور نگه می‌دارد. او هیچ وقت نگفته است که شما طوفانی در زندگی نخواهید داشت ولی گفته است که در دل طوفان به شما آرامش می‌دهد. خداوند این را آرامشی بالاتر از درک و فهم ما می‌نامد؛ به این معنا که با وجود مشکلاتی که در زندگی وجود دارد شما هنوز آرامش خود را دارید.

در بخشی از کتاب چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم می‌خوانیم:

شما باید نگرانی‌هایتان را به ستایش تبدیل کنید، از خداوند تشکر کنید که در حل مشکلات‌تان به شما کمک می‌کند.
شکر کنید که هیچ اسلحه‌ای علیه شما کارساز نیست.
وقتی که به گذشته‌ام نگاه می‌کنم می‌بینم بیشتر چیزهایی که نگران‌شان بودم، هرگز اتفاق نیفتادند.
من زمان و انرژی خیلی زیادی را هدر دادم تا ناراحت باشم.
آسان است که نصف شب بیدار شوید و موضوع‌هایی را پیدا کنید و نگران‌شان شوید.
این روزها بسیاری از مردم خیلی راحت نگران می‌شوند. حمام می‌کنند نگران هستند، دندان‌شان را مسواک می‌زنند نگران هستند، تا محل کار رانندگی می‌کنند نگران هستند.
یه نفر از من پرسید اگر می‌توانستی کاری را دوباره انجام دهی کدام کار را متفاوت نسبت به گذشته انجام می‌دادی؟
گفتم: به خداوند بیشتر اعتماد می‌کردم خواب‌هایم را از دست نمی‌دادم تا نگران هزینه‌ها باشم، تا نگران این باشم که چه می‌شد اگر می‌توانستم وزیر باشم، نگران این باشم که مردم مرا دوست داشته باشند. هیچ کدام از این نگرانی‌ها به من کمک نمی‌کند تا حتی ذره‌ای پیشرفت کنم.

کلمات کلیدی: آرامش در زندگی، نگرش مثبت، داشتن زندگی شاد، مثبت اندیشی، تغییر خود، از بین بردن افکار منفی، عشق در زندگی، شادی در زندگی، شاد زیستن، امید به زندگی، آرامش ذهن، خوشبختی، زندگی معنوی، Joel Osteen، خودسازی، راه و رسم زندگی، مهارت های زندگی، موفقیت در زندگی، تغییر زندگی، تغییر در خود، رسیدن به خواسته ها، رسیدن به خوشبختی، تغییر رفتار، رسیدن به آرامش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.