دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب در جستجوی موفقیت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب در جستجوی موفقیت

کتاب در جستجوی موفقیت نوشته‌ی میلاد حسنی امیرآبادی، راهکارهایی کاربردی برای رسیدن به موفقیت آموزش می‌دهد. موفقیت اتفاقی نیست بلکه از درون نشأت می‌گیرد و با اراده‌ی شما به جریان می‌افتد. رویداد‌های بسیار ایده‌آل زمانی رخ خواهند داد که حرکت کنید، در این صورت است که توان بی‌نهایتتان با دانستن جملات مثبت و داشتن یک پشتیبان ایده‌آل، بسان نیروهای محرکه شما را به بهترین رویداد نزدیک خواهد کرد و در اصل همسر و پشتیبان شما، در ادامه راه و برای برداشتن گام‌های بلندتر در راه کسب موفقیت می‌تواند مؤثر باشد و لطف بی‌کران حضرت حق موفقیت شما را تضمین خواهد کرد.

در بخشی از کتاب در جستجوی موفقیت می‌خوانیم:

سالیان سال خشم کوبنده‌ای از جانب مادرم داشتم، و این خشم در درون من به یک آتش کوره‌ای تبدیل شده بود که در و پیکرش بسته است و در درون من محبوس شده است، همیشه آماده بودم که با او بحث کنم، دعوا کنم که چطور یک مادر بچه‌ی خودش را رها می‌کند و می‌رود؟ آن هم به دختر بچه‌ی کوچک! چطور یک مادر اجازه می‌دهد فرزندش را یک مرد بزرگ کند؟ بعد کم کم این نگاه رو عوض کردم. من همون قدری که فرزند مادرم هستم، فرزند پدرم هم هستم.

پدرم از من نگهداری کرده است، این قضیه را بعدها خیلی در خودم تغییر دادم، گفتم خوب اگر من بخواهم از دل این اتفاق یک چیز خوب برداشت کنم و به خودم بدهم چه هست؟ خوب! متوجه شدم که این که من پیش پدرم بزرگ شدم در واقع یک موهبت بود، چون ایشان خیلی خوب از من مراقبت کردند و شاید نبود مادرم باعث شد که من با پدرم به این صورت بزرگ بشوم و تربیت پدر را بگیرم، در واقع بر اساس همین تکنیک آخر، من بعد از سالیان سال جنگ و نبرد ذهنی با مادرم، آمدم شکرگزاری کردم و تشکر کردم به خاطر نعمتی به نام پدر! که از من این‌گونه مراقبت و نگهداری کرد. در واقع تنفر در درون من به عشق تبدیل شد، حتی از مادرم نیز در این مورد ممنونم و سپاس‌گزارش هستم. در واقع مادرم من را به دنیا آورد و اگر او نبود من نمی‌توانستم این دنیا را تجربه کنم، پس از ایشان هم سپاس‌گزارم، من مادرم را به گونه‌ای بخشیدم و شکرگزار شرایط کودکی‌ام هستم.

کلمات کلیدی: موفقیت، روانشناسی موفقیت، عامل موفقیت در زندگی، راز موفقیت، کلید موفقیت، دانلود pdf کتاب موفقیت، دانلود رایگان کتاب های موفقیت، کتاب موفقیت pdf، موفقیت pdf، دانلود کتاب های موفقیت pdf، روانشناسی موفقیت pdf، رازهای موفقیت، موفقیت در زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.