دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چرا بیشتر رژیم های غذایی با شکست مواجه می شود؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چرا بیشتر رژیم های غذایی با شکست مواجه می شود؟

رژیم گرفتن مبارزه ای است که گاهی به شکست منجر می شود. هنگامی که برای لاغر شدن میزان مصرف غذایتان رژیم لاغری خود را کاهش می دهید، بدنتان خودش را در حالت هشیاری نسبت به گرسنگی قرار می دهد، و این ذهنیت را پیدا می کند که غذا کم و نادر است، بنابراین باید متابولیسم یا سوخت و سازش را کاهش دهد تا از کوچک ترین میزان غذای دریافتی اش بهترین استفاده را بکند. اگر، برای مثال، یک هفته رژیم شدید بگیرید و بعد از آن دوباره به عادات و الگوی تغذیه سابقتان برگردید، مثل این است که رژیم با تغذیه معمولی و طبیعیتان را با متابولیسم آهسته تر و کندتری مصرف می کنید و این بدان معناست که دوباره وزن از دست رفته را کسب نموده، شاید اضافه وزن و چاقی نیز پیدا کنید.

در اکثر رژیم های غذایی، پیش از آن که مکانیسم نگهداری چربی بدنتان به کار بیافتد، فقط میزان کمی چربی از دست می دهید. در حالت گرسنگی، بدنتان چربی را نگه می دارد، آب بدن از دست می رود و عضلات کوچک می شوند. اما اگر در وعده های زیاد و به میزان کم غذا بخورید، بدنتان«می فهمد» که غذا به اندازه کافی هست و لازم نیست در صورت کمبود غذا، هرگونه مازادی را ذخیره کند، و بدین ترتیب سوخت و ساز بدنتان در سطح خوبی باقی می ماند.

بسیاری هم پس از کاهش وزن و با گذشت مدت زمانی کوتاه دوباره شروع به پرخوری کرده و به وزن قبلی و یا حتی به بیشتر از آن می رسند. این مسأله باعث سرخوردگی شده و معمولاً تمایل به ادامه رعایت رژیم غذایی یا شروع مجدد آن از بین می رود. هدف از تهیه این فایل آن است که به بررسی علل شکست در رژیم های غذایی مختلف بپردازم.

در این فایل رایگان به بخش کوچکی از باورهای غلط می پردازیم.

کلمات کلیدی: چاقی، لاغری، رژیم غذایی، درمان چاقی، دانلود کتاب چاقی، راه های درمان چاقی شکم، دانلود کتاب لاغری، روش های لاغری، رازهای کاهش وزن، روش های کاهش وزن، تناسب اندام، کاهش وزن سریع،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.