دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سالم زیستن آموختنی است!

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سالم زیستن آموختنی است!

کتاب سالم زیستن آموختنی است! به قلم کامران امین آوه مجموعە‌ای از مقالات پزشکی و اجتماعی است کە به بررسی مواردی از جمله "بیماری قند، علل و پیدایش آن"، "سود و زیان‌های سیگار کشیدن"، "فاجعه جهانی ایدز" و "کمر درد، نرمش‌های درمانی - بدنی" می‌پردازد.

در بخشی از کتاب سالم زیستن آموختنی است می‌خوانیم:

نشانه‌های افزایش کلسترول خون

در اکثر افرادی که کلسترول بالا دارند تا زمانی که تصلب شرائین موجب تنگی عروق و نارسایی خون‌رسانی نشود، نشانه‌ای مشاهده نمی‌شود. بنابر گزارش انجمن قلب آمریکا هر سال ۱ میلیون آمریکایی در اثر بیماری‌های قلبی جان خود را از دست می‌دهند. این میزان بیشتر از مرگ‌های ناشی از تمام سرطان‌ها است. بیشتر این مرگ‌ها نتیجه انباشته شدن چربی (پلاک) در دیواره سرخرگ‌های کرونری قلب و مسدود شدن جریان خون به قلب است.

کلسترول نقش اصلی را در این روند بازی می‌کند. در ایالات متحده سطح کلسترول بیش از ۶۵ میلیون نفر بالاتر از حالت طبیعی بوده، نزدیک به ۳۷ میلیون یعنی از هر ۵ نفر یک نفر جهت کاهش کلسترول خون تحت معالجه است. چنان‌که قبلا نیز گفته شد افزایش کلسترول خون به اختلالاتی چون تصلب شرائین (تنگی سرخرگ‌ها که موجب کاهش جریان خون به ارگان‌های اصلی چون قلب و مغز می‌شود)، سکته قلبی و مغزی می‌انجامد. در این افراد معمولا درد در قفسه سینه و حملا مغزی به علت کاهش خون‌رسانی مشاهده می‌شود. افزایش چربی خون همچنین یکی از عوامل ریسک برای بیماری‌های کبد (کبد چرب، هیپاتیت کبد چرب) و از این قبیل می‌شود.

کلمات کلیدی: ورزش‌ و سبک زندگی سالم، سبک زندگی سالم pdf، مقاله ای در مورد سبک زندگی سالم، کتاب سبک زندگی سالم، سالم زیستن، سالم زیستن را بیاموزیم، زندگی سالم، راه های زندگی سالم، مقاله سبک زندگی سالم، شیوه زندگی سالم چیست، تعریف سبک زندگی سالم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.