دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب امامت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب امامت

تفقّه در دین، یعنى به دست آوردن شناخت عمیق از آن، به حکم عقل، آیات قرآن و احادیث معصومان، بر زن و مرد مسلمان واجب است. اساسا «شناخت» پیش‌نیازِ ایمان و اعتقاد است. آیا ممکن است بدون شناخت امرى، بدان ایمان آورد یا به آن معتقد شد؟ از سوى دیگر، در دین مبین اسلام، ایمان و اعتقادى ارزشمند و پذیرفته است که مبتنى بر شناخت باشد. راه دستیابى به شناخت و آگاهى، تحقیق و پژوهش و دورى از تقلید است؛ کارى که در تمام مراحل مختلف زندگى، بر آدمیان واجب است.

مؤسسه فرهنگى نبأ، بر اساس آنچه یاد شد و در راستاى رسالت فرهنگى خود، یعنى تقویت و ارتقاء مبانى اصیل اعتقادى مخاطبانش، به استاد پژوهنده و محقق فرهیخته، آقاى محمّد بیابانى اسکوئى، پیشنهاد کرد تا در اصول عقاید اسلامى، به روش آموزشى، کتاب هایى را بنگارد و دروس منظمى را تألیف و تدوین کند. خوشبختانه، استاد بیابانى، با همه مشاغل علمى و تحقیقى، پیشنهاد یادشده را پذیرفت و درس هایى را در موضوعات توحید و عدل و نبوت و امامت و معاد، به رشته نوشته در آورد. شکر الله مساعیه.

خاطرنشان مى‌شود که نوشته‌هاى استاد بیابانى پس از نگارش، به دست برادران فاضل و گرامى، آقایان دکتر اسماعیل تاجبخش و دکتر مهدى دشتى دانشیاران دانشکده ادبیات دانشگاه علامه طباطبایى، اصغر غلامى، محقق و پژوهشگر معارف دینى ، مرتضى نادرى و حجّت الاسلام محمّدعلى دزفولى ویرایش علمى و فنى شد. وفّقهم الله لمرضاته.

کلمات کلیدی: امامت، اهل البیت، ولایت، انواع ولایت، ویژگی های امام، امام شناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.