دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب لنگرهایتان را بیندازید (کاهش ترس از سخنرانی)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب لنگرهایتان را بیندازید (کاهش ترس از سخنرانی)

(راهکارهای کاهش ترس از سخنرانی و صحبت درجمع)

اگرهمین الان از شما بخواهند که از جای خود بلند شده وچند دقیقه ای درمورد خودتان صحبت کنید چه می کنید؟

آیا به اصطلاح هول می شوید، دستانتان عرق می کنند و شروع می کنند به لرزیدن، لب هایتان خشک می شوند و به تته پته می افتید و هیچ چیز یادتان نمی آید و با «اوم »گفتن جمله تان را جمع و جور می کنید؟

اگر مدیر یک شرکت یا اداره هستید چقدر درجمع کارمندان خود صحبت می کنید؟ یا برعکس اگرکارمند اداره هستید تا الان چقدر برای همکاران و رییس خود درجلسات صحبت کرده اید به گونه ای که ریس خود را متقاعد کنید که لایق جایگاه بهتری هستید؟

اگر قرار است درآینده نزدیک از پایان نامه یا رساله خود دفاع کنید و از این که ممکن است نمره لازم را به شما ندهند نگرانید؟

 آیا قرار است برای تعدادی از افراد صحبت کنید که کمی بد قلق هستند و ممکن است صحبت شما را نپذیرند و از این کارخیلی می ترسید؟

 در این کتاب با روش هایی کاملا کاربردی به شما خواهم گفت که چگونه می توانید با آگاهی از ترستان، نسبت به آن پیروز شوید و چگونه لنگر ترستان رابه ساحل آرامش بیندازید جوری که اصلا کسی متوجه ترس شما نشود و بسیار بسیار موفق ظاهر شوید.

کلمات کلیدی: آموزش سخنرانی، سخنرانی حرفه ای، آموزش ارئه، سخنوری، راه های ارائه موفق، نحوه سخنرانی، کاهش ترس از سخنرانی، کاهش استرس سخنرانی، فن بیان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.